خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
فینالیسیما
3

ایتالیا 0-3 آرژانتین‌‌؛ یک ناکامی دیگر در کارنامه مانچینی

1 0

ایتالیا   1401/03/12

آرژانتین ضمن حفظ رکورد شکست‌ناپذیری‌اش مقابل قهرمان اروپا به یک برد قاطع دست یافت و فاتح جام قهرمانی قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی شددر شب آخرین بازی جورجو کیه لینی برای تیم ملی ایتالیا، تیم ملی آرژانتین با یک بازی خوب موفق شد مقابل آتزوری به برتری برسد و یک جام ملی دیگر در کارنامه لیونل اسکالونی، لیونل مسی و سایر ملی‌پوشان آرژانتین ثبت شد. ایتالیا هم پس از ناکامی در صعود به جام جهانی، در یک رویداد مهم دیگر ناموفق ...

ایتالیا - آرژانتین‌‌؛ ترکیب رسمی

2 0

ایتالیا   1401/03/11

فينالیسیما در ومبلی لندن برگزار می شود. ایتالیا و آرژانتین در چارچوب فينالیسیما و از ساعت 23:15 در لندن مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.ترکیب اولیه ایتالیا و آرژانتینایتالیا: دوناروما | دی لورنتزو، بونوچی، کیه لینی، امرسون | پسینا، جورجینیو، بارلا | برناردسکی، بلوتی، راسپادوری آرژانتین: امیل مارتینز | مولینا، رومرو، اوتامندی، تاگلیافیکو | دی پل، رودریگز | مسی، دیبالا، دی ماریا | لائوتارو مارتینز

رونمایی از جام فینالیسیما میان آرژانتین و ایتالیا

2 0

ایتالیا   1401/03/10

از جام زیبای فینالیسیما رونمایی شد. آرژانتین و ایتالیا به عنوان قهرمانان کوپا آمریکا و یورو در ومبلی به مصاف یکدیگر می روند. این دیدار به نوعی سوپرجام ملی به حساب می آید و با عنوان فینالیسیما شناخته می شود. در آستانه این بازی رسمی از جام فینالیسیما در لندن رونمایی شد.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi