خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
فرزند
7

رونالدو برای دومین بار به صورت اجاره ای پدر خواهد شد!

25 3

رئال‌مادرید   1395/12/22

یک منبع نزدیک به خانواده ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از تولد فرزندان دوقلوی او در آینده‌ای نزدیک خبر داده است.نشریه میرر انگلیس در خبر اختصاصی مدعی شده است که کریستیانو رونالدو به زودی صاحب فرزندان دوقلو می‌شود.این نشریه با استناد به اطلاعاتی که از یک منبع نزدیک به خانواده رونالدو به دست آورده، نوشته است، مادر فرزندان دوقلوی کاپیتان تیم ملی پرتغال زنی آمریکایی ساکن در غرب آمریکاست که رحم او برای پرورش جنین ...

کمال کامیابی‌نیا پدر شد (عکس)

2 2

پرسپولیس   1394/12/13

هافبک دفاعی پرسپولیس امروز صاحب فرزند شد.به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که در فصل جاری جزو برترین بازیکنان پرسپولیس امروز به دنیا آمدن فرزندش را جشن گرفت.هافبک دفاعی پرسپولیس که به دلیل مصدومیت احتمالا در دو دیدار آینده سرخپوشان غایب خواهد بود امروز صاحب فرزند دختر (کمند) شد تا جمع خانوادگی اش تکمیل شود.

عکس یادگاری جباری و فرزندش با ژاوی

4 0

بارسلونا   1394/11/16

مجتبی جباری عکسی یادگاری با ژاوی انداخت.به گزارش شفقناورزشی، تیم های فوتبال السد و الاهلی قطر شب گذشته به مصاف هم رفتند. ژاوی ستاره سابق بارسلونا در تیم السد بازی می كند و مجتبی جباری بازیكن ایرانی الاهلی بهترین فرصت را پیدا كرد تا با او عكس یادگاری بگیرد. جباری كه فرزند خردسالش را هم به ورزشگاه برده بود، او را در آغوش گرفت و در كنار ژاوی ایستاد تا این صحنه ثبت شود.

وین رونی و و فرزند یک روزه اش (عکس)

7 0

انگلیس   1394/11/07

وین رونی که روز گذشته از طریق حساب هایش در شبکه های اجتماعی از به دنیا آمدن فرزند جدیدش پرده برداشته بود، امروز عکسی را از این فرزند جدید که پسر می باشد منتشر کرد. او سومین فرزندش را "کیت ژوزف " نام گذشت و در خطاب کردن او تنها از نام "کیت" استفاده خواهد کرد.کاپیتان منچستریونایتد و همسرش، دو پسر دیگر با نام های "کای" و "کِلِی" نیز دارند.

اینیستا: مسی از نیمکت نشینی عصبانی نشد

10 0

بارسلونا   1394/06/23

به دنیا آمدن فرزند دوم مسی باعث شد تا او تمرین روز جمعه بارسا را از دست ‏بدهد و به همین دلیل، لوئیس انریکه او را در ترکیب اصلی دیدار دیشب قرار نداد اما مسی در نیمه دوم به ‏میدان رفت و گل پیروزی بخش آبی و اناری ها را به ثمر رساند. ‏اینیستا به خبرنگاران گفت:" مسی از اینکه در ترکیب قرار نگرفت، عصبانی نشد. بعد از اتفاقاتی که در ‏چند روز اخیر برای او رخ داد، این تصمیم طبیعی بود. در نهایت همه باید کمک کنند تا تیم به جلو ...

تصاویری از همه ی همسران رونالدو!

99 5

برزیل   1393/08/27

"رونالدو لوییز نازاریو دلیما" را بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ می‌دانند.رونالدو قهرمانی دو جام جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ همراه با تیم ملی فوتبال برزیل را در کارنامه دارد و سه بار در سال‌های ۱۹۹۶، ۱۹۹۷ و ۲۰۰۲ جایزه بازیکن سال فوتبال جهان را دریافت کرده‌است.او و زین الدین زیدان تنها بازیکنانی هستند که سه بار این جایزه را از فیفا دریافت کرده‌اند؛ و پس ازلیونل مسی که چهار بار این جایزه را دریافت کرده است، ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi