خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
عبدی
43

مهاجم پرسپولیس غیرفعال شد!

3 0

پرسپولیس   1399/09/20

مهاجم جوان پرسپولیس در آستانه بازی مهم تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا صفحه خود را در فضای مجازی غیرفعال کرد.به گزارش برنا؛ مهدی عبدی صفحه اینستاگرام خود را غیر فعال کرد. گفته می شود این مهاجم سرخ ها برای دوری از حواشی و متمرکز شدن روی تمرینات، به طور موقت دست به غیرفعال سازی صفحه خود در فضای مجازی زده تا در آستانه فینال تمام تمرکز خود را به بازی سرنوشت سازی که پیش روی دارد، معطوف نماید.

عبدی: مقابل سپاهان در میدان جنگ گل خوردیم!

0 0

سپاهان   1399/09/16

خبرگزاری فوتبالی- مهرداد عبدی هافبک تیم فوتبال سایپا گفت که شاگردان ابراهیم صادقی بدون توجه به جایگاه تیم قعرنشین مس رفسنجان به مصاف این تیم خواهند رفت.به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهرداد عبدی درباره عملکرد سایپا در چهار هفته گذشته اظهار داشت: ما در این چهار بازی شکست نخوردیم و عملکرد خوبی داشتیم. البته دیدار با نفت مسجدسلیمان تنها مسابقه‌ای بود که به هدف‌مان نرسیدیم، چون می‌توانستیم به برد برسیم.وی در ادامه ...

بخت مهاجم پرسپولیس در شهر اولین ها باز می شود؟

9 1

پرسپولیس   1399/09/05

مهدی عبدی، امید اول پرسپولیس برای گلزنی در خط حمله پرسپولیس در ۲ بازی اول تیمش در لیگ بیستم در گلزنی ناکام بود. این در شرایطی است که پس از جدایی علی علیپور، همه نگاه‌ها به عبدی معطوف شده بود اما او تا به امروز نتوانسته از فرصت‌هایی که داشته، استفاده کند.عبدی که در چند روز اخیر با انگیزه‌های ویژه‌ای تمرین می‌کند، امیدوار است در شهر اولین‌ها گل اول خود را در لیگ بیستم با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند.

مهاجم پرسپولیس بلند مدت تمدید کرد

0 0

پرسپولیس   1399/09/05

مهدی عبدی، بازیکن جوان و گلزن این تیم با حضور در محل باشگاه، قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.این تمدید در راستای سیاست حفظ سرمایه های جوان تیم صورت گرفت و باشگاه پرسپولیس مطابق این قرارداد به مدت ۵ سال، این بازیکن را در خدمت خود خواهد داشت.

139 دقیقه بدون گل!

14 4

پرسپولیس   1399/09/02

مهدی عبدی، مهاجم جوان سرخ‌ها، هنوز نتوانسته در لیگ بیستم برای پرسپولیس گلزنی کند.این مهاجم پرسپولیس که امید اول سرخ‌ها در خط حمله است در بازی اول برابر سایپا فرصت ۶۷ دقیقه‌ای داشت اما در روزی که تیر دروازه هم مانع گلزنی او شد، در گلزنی ناکام بود.عبدی برابر صنعت‌نفت هم تلاش ویژه‌ای برای شکستن این طلسم داشت اما در فرصت ۷۲ دقیقه‌ای که برای حضور در ترکیب پرسپولیس داشت، در این امر موفق نبود تا امید او و پرسپولیسی‌ها برای ...

این پرسپولیسی با باشگاه تمدید می کند

1 0

پرسپولیس   1399/08/28

با توجه به اثرگذاری که مهدی عبدی در فصل قبل و بازی‌های این فصل از لیگ قهرمانان در ترکیب پرسپولیس داشت قرار است به زودی رقم قرارداد او با پرسپولیس افزایش پیدا کرده و توافقات جدیدی با او انجام شود.در این راستا باخبر شدیم در جلسه‌ای که اخیرا عبدی با مدیران باشگاه داشته، مقرر شده در ازای افزایش چند درصدی مبلغ قرارداد این بازیکن، قرارداد او با پرسپولیس به مدت ۲ فصل دیگر تمدید شود. شنیدیم این اتفاق قرار است به زودی انجام ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi