خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
طنز
6

کاریکاتور از فصل آینده لیگ اروپا

5 0

بایرن مونیخ   1400/09/18

نکته:سویا گلدر در مقابل لیون،لسترسیتی،وستهام فارغ از خبر بارسلونا و هالند دورتموند گریبان گیر تیم دوم کاتولونیا پ.ن: بین خودمون باشه ولی بارسلونا با این اوضاع لیگ اروپا هم اوضاع سختی در پیش داره...

طنز/مسی کوچولو

89 10

بارسلونا   1394/03/05

پس از جشن قهرمانی بارسلونا که با حضور خانواده بازیکنان در نوکمپ برگزار شد، حالا تصاویری از حضور تیاگو پسر لیونل مسی منتشر شده که جای پدر را گرفته است! این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با استقبال مواجه شده است.

هدایت به سطل زباله توسط فن خال!

3 0

منچستریونایتد   1394/01/25

طنز دربی منچستر

کاریکاتور روز / رسیدن رونالدو به رکورد ۳۰۰ گل !

22 2

رئال‌مادرید   1394/01/21

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالدو در بازی با رایووایکانو به رکورد ۳۰۰ گل برای رئال مادرید رسید.به گزارش وبسایت نود، موضوع آخرین کاریکاتور سایت گل، به رسیدن رونالدو به رکورد ۳۰۰ گل برای رئال مادرید، اختصاص یافته است:

داوید دخیا می توانست حتی کشتی تایتانیک را نیز نجات دهد!

57 7

منچستریونایتد   1393/09/25

تصویری جالب که این روزها در شبکه های اجتماعی طرفداران منچستریونایتد پخش می شود، تصویر داوید دخیا، در حال گرفتن کشتی تایتانیک است!بر روی این عکس نوشته شده: چیزهایی که دیوید می تواند بگیرد!در انگلیسی کلمه ی توپ گیری دروازه بان و نجات دادن، هر دو از واژه ی "سیو" گرفته می شود که طنز زیبای این تصویر را به وجود آورده است.

شهربازی منچستریونایتد!

43 2

منچستریونایتد   1393/09/03

و باز هم شیطنت روزنامه های انگلیسی!روزنامه های انگلیسی، بازیکنان منچستر را در حال فرار از دست فن خال، در یک کاریکاتور و در شهربازی به تصویر کشیدند!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi