خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
سیگار
3

رای گیری با سیگار : مسی بهتر است یا رونالدو ؟

16 3

بارسلونا   1394/06/10

سطل زباله ای که در تصویر می بینید برای تشویق به انداختن زباله سیگار طراحی شده است . بر روی سطل زباله این سوال پرسیده شده است که به نظر شما بهترین بازیکن فوتبال در جهان کدام است ؟ مسی یا رونالدو !

عکس جنجالی / ستاره فوتبال در حال سیگار کشیدن لو رفت

30 21

بارسلونا   1394/04/07

نیمار جونیور پس از محرومیت از بازی های جام ملت های آمریکا، از شیلی به اسپانیا بازگشته است.تصویر زیر از ستاره برزیلی که در اسپانیا گرفته شده، دست به دست در فضای مجازی می چرخد و مایه دردسر وی شده است.نیمار در واکنش به این تصویر در صفحه مجازی خود نوشت: «هرچیزی که در اینترنت می‌بینید را باور نکنید. این فرد سیگاری من نیستم. من هیچ وقت علاقه‌ای به کشیدن سیگار نداشته‌ام.»

سیگار کشیدن برای دروازه‌بان آرسنال دردسرساز شد

15 0

آرسنال   1394/01/18

وویسیچ چزنی" به دلیل استعمال سیگار از سوی باشگاه آرسنال جریمه شده است.تصویر دروازه‌بان لهستانی تیم فوتبال آرسنال در حالی منتشر شده که وی سیگار استعمال می‌کرده است. به دنبال این اتفاق باشگاه آرسنال وی را ۲۰ هزار پوند جریمه کرد.این اتفاق پس از شکست دو بر صفر توپچی‎ها مقابل ساوتهمپتون رخ داده و موجبات خشم "آرسن ونگر"، سرمربی آرسنال، را فراهم آورده است.بر پایه گزارش دیلی میل، چزنی مجبور شده به خاطر رفتارش عذرخواهی کند و ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi