خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
سلفی
26

سلفی برد دربی در رختکن استقلال

0 0

استقلال   1399/06/05

سلفی برد دربی در رختکن استقلال(عکس)اعضای تیم استقلال بعد از برد مقابل پرسپولیس در رختکن جشن گرفتند.به گزارش "ورزش سه"،‌آبی های پایتخت بعد از پیروزی مقابل رقیب سنتی در دربی سر از پا نمی‌شناختند. آنها که در داخل زمین هم خوشحالی زایدالوصفی را به نمایش گذاشتند، جشن خود را تا رختکن ادامه دادند. استقلالی‌ها در رختکن نیز به جشن و پایکوبی بابت برد مقابل پرسپولیس و صعود به فینال حذفی پرداختند و سپس عکس سلفی را به یادگار ...

سلفی ویلموتس با 2 میلیون یوروی فدراسیون فوتبال!

2 1

ایران   1398/10/30

ورزش 11 - مارک ویلموتس که حالا یکی از شاکیان بزرگ علیه فوتبال ایران در فیفا است و خواهان پرداخت غرامت شده است، پیش از این مبلغ 2 میلیون یورو را به عنوان دستمزد از طریق فدراسیون به جیب زده بود. طبق ادعای افراد نزدیک در زمان پرداخت پول به این مربی؛ ویلموتس وقتی پول را دید، این قدر دستپاچه شده بود که سرش را روی میز گذاشت و گوشی اش را در آورد و با دوربین آن عکس سلفی از خودش و پول ها گرفت! ویلموتس احتمالا با خودش می گفت ...

سلفی صمیمانه مسی با هواداران آرژانتینی بارسا

37 1

آرژانتین   1395/10/18

تمرین امروز بارسا طبق سنت ابتدای هر سال، در مینی استادی که گنجایش 15 هزار نفر را دارد برگزار شد و بیش از 10 هزار نفر از مشتاقان بارسلونا نیز از ستاره های محبوبشان استقبال کردند.لیونل مسی که شب گذشته از تعطیلات بازگشت، مثل همیشه بیشتر از دیگر بازیکنان در کانون توجهات قرار داشت و با گرفتن سلفی و دادن امضا به ابراز احساسات هواداران پاسخ گفت.

سلفی فریدون زندی با مجسمه اش +عکس

6 3

ایران   1394/12/22

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فریدون زندی، هافبک سابق استقلال و تیم ملی که این روزها در آلمان به سر می برد، در صفحه اینستاگرام خود عکسی جالب را با مجسمه کوچکی که از خودش با پیراهن تیم ملی در دست دارد، منتشر کرد.

سلفی دیوید بکهام و پسرش (+ عکس)

30 0

انگلیس   1394/11/22

اسطوره فوتبال جهان که این روزها به خاطر طلاق جنجالی و پر هزینه همسرش بر سر زبانها افتاده است، عکسی از تیپ نظامی خود و پسرش را منتشر کرد. در تصویر زیر، سلفی بکهام و پسرش را مشاهده می نمائید.

شخصی‌ترین سلفی از رونالدو

7 0

رئال‌مادرید   1394/11/15

کریستیانو رونالدو این روزها تصاویری از خود را به همراه پسر و مادرش در اینستاگرام با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو این روزها تصاویری از خود را به همراه پسر و مادرش در اینستاگرام با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi