خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
سلامتی
5

خلعتبری : شرایط برای برگذاری تمرینات مهیا نیست

0 0

پدیده   1399/02/21

مهاجم شهرخودرو می گوید در شرایط فعلی شروع تمرینات سلامتی بازیکنان را به خطر می اندازد.محمدرضا خلعتبری در مورد اینکه شهرخودرو در مدت تعطیلی لیگ خیلی بی صدا و بی خبر کار خود را دنبال می کند به ورزش سه گفت: ما در واتس آپ از کادرفنی برنامه هفتگی می گیریم، هرروز تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری می کنیم و شب ها ویدئوی آن را در اختیار کادرفنی قرار می دهیم.ما هم مثل بقیه تیم ها تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری می ...

تراکتوری ها تست کرونا دادند

3 0

تراکتورسازی   1398/12/16

بازیکنان تراکتور هم برای اطمینان از سلامتی شان تست کرونا دادند.تمرین اروز چهارشنبه، ۱۴ اسفند ماه) تراکتوری‌ها، برگزار شد.با توجه شیوع بیماری “کرونا”، بازیکنان پیش از آغاز تمرین با از طریق تست تب از سلامتی خود اطمینان حاصل کردند و سپس با حضور در زمین چمن، تمرینات بدنی و کششی انجام داده و در ادامه، در قالب سه تیم و با وجود سه دروازه تمرین تاکتیکی انجام دادند.

پرسپولیسی‌ها: برای سلامتی پیشکسوت استقلال دعا کنید

0 0

پرسپولیس   1394/10/25

گروه ورزش «تیتریک»،امروز اعلام شد سطح هوشیاری احدی بسیار کاهش یافته و پزشکان خواهان دعای مردم برای این پیشکسوت فوتبال شدند. علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس و محسن بنگر مدافع این تیم با انتشار پیام‌هایی در اینستاگرام خود از مردم خواستند برای سلامتی احدی دعا کنند.بانک ورزش

تازه ترین تصویر منتشر شده از منصور پورحیدری

64 13

استقلال   1394/09/28

تازه ترین تصویر منتشر شده از منصور پورحیدری.برای سلامتی از دعا کنید

آرش برهانی از هوادارانش یک درخواست دارد

22 2

استقلال   1393/07/03

آرش برهانی مهاجم با اخلاق استقلال با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: برای سلامتی آقای مظلومی عزیز دعا کنید. حالشون خیلی بهتر شده و امیدوارم این روند بهبودی ادامه پیدا کند.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi