خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
زنبورها
3

دوتموند اینبار در نقش ناجی سلامت!

1 0

دورتموند   1399/02/20

«دیوار زرد» سد راه ویروس کرونا_باشگاه دورتموند رسما اعلام کرد به زودی یک مرکز درمانی در سیگنال ایدونا پارک، استادیوم خانگی این تیم احداث می‌کند تا در طول شیوع ویروس کرونا به افراد مبتلا به این بیماری خدمت‌رسانی کند.

رویس به بازی مقابل لورکوزن خواهد رسید

23 0

دورتموند   1394/06/13

بعد از مصدومیت رویس مشخص شد که او دو بازی بعدی دورتموند را از دست خواهد داد اما مقابل لورکوزن آماده خواهد بود و بازی خواهد کرد. به گزارش Kicker، مصدومیت رویس از ناحیه انگشت شست پا باعث شد که او بازی مقابل لهستان و اسکاتلند را نیز از دست بدهد. پس از آزمایشات بیشتر مشخص شد که رویس بازی 12 سپتامبر مقابل هانوفر و 17 سپتامبر مقابل کراسنودار روسیه را از دست می دهد اما در بازی حساس طلایی پوشان مقابل بایرلورکوزن حاضر خواهد ...

هشدار سرمربی زنبورها به بایرن مونیخ و بارسلونا

4 1

بارسلونا   1393/06/03

خبرهایی از جدایی ستاره دورتموند به گوش می رسد.مارکو رویس ستاره جوان دورتموند از بازیکنانی است که خبرهای زیادی درباره جدایی او از این تیم به گوش می رسد. بارسلونا و بایرن مونیخ از مشتریان اصلی این بازیکن به شمار می آیند اما به نظر نمی رسد که دورتموند بخواهد ستاره خود را از دست بدهد.یورگن کلوپ سرمربی جوان و موفق بوروسیا دورتموند تاکید کرد که اجازه نخواهد داد رویس ایدونا پارک را ترک کند و به تیم دیگری برود.سرمربی ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi