خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
زن
2

قضاوت کمک داور ایرانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات زیر 20 سال

0 0

ایران   1402/12/22

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های ملی فوتبال زیر 20 سال دختران کره شمالی و کره جنوبی از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ملت های زیر 20 سال دختران آسیا در حالی فردا (چهارشنبه 23 اسفندماه) از ساعت 13 به وقت محلی در ورزشگاه جار تاشکند برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون آتنا لشنی از ایران به عنوان کمک داور ذخیره در این مسابقه حضور دارد. داورانی از کشور ویتنام و تایلند این مسابقه را قضاوت می کنند.

برای نخستین بار یک زن دیدار سوپرجام اروپا بین چلسی و لیورپول

3 0

لیورپول   1398/05/12

استفانی فراپارت نخستین زنی خواهد بود که داوری یک بازی مهم فوتبال مردان را قضاوت می‌کند. وی قرار است در تاریخ ۱۴ اوت بازی سوپرجام اروپا بین دو تیم چلسی و لیورپول را سوت بزند.این داور فرانسوی با میدان‌های بزرگ ورزشی غریبه نیست به‌طوریکه ماه گذشته فینال جام جهانی فوتبال زنان را قضاوت کرد و پیش از آن قضاوت بازی نیمه نهایی مسابقات فوتبال زنان اروپا برعهده داشت.مانوئلا نیکولوسی و میشل اونیل به عنوان دو کمک داور زن، فراپارت ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi