خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
رامیرز
2

میکل و رامیرز در لیست خرید فنرباغچه

13 0

چلسی   1394/04/19

باشگاه فنرباغچه علاقه مند است جان اوبی میکل و رامیرز دو هافبک باشگاه چلسی را به خدمت گیرد. - به گزارش خبرگزاری موج، جان اوبی میکل و رامیرز دو هافبک میانی باشگاه چلسی در لیست خرید باشگاه فنرباغچه قرار دارند.جان اوبی میکل هافبک نیجریه ای چلسی پس از نه فصل حضور در استمفورد بریج در آستانه حضور در فنرباغچه قرار دارد و رامیرز هافبک برزیلی این تیم نیز که هنوز قراردادش را تمدید نکرده است مدنظر سران فنرباغچه قرار گرفته است.

لوانته 0 - 5 بارسلونا

98 33

بارسلونا   1393/06/31

شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 23:30 دقیقه دی شب در دیداری خارج از خانه به مصاف شاگردان خوزه لوئیز مندلیبار در تیم فوتبال لوانته اسپانیا رفتند.نیمه نخست این دیدار همانند انتظار با مالکیت توپ بالای شاکردان انریکه همراه بود، اما این تیم میزبان بود که با ضد حملات سریع خود موقعیت های جدی را بر روی دروازه بارسا خلق کرد. سرانجام کاتالان ها در دقیقه بر روی پاس خلاقانه لئو مسی توسط نیمار به گل اول خود ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi