خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
دیشیلیو
2

یوونتوس درصدد کاهش هزینه‌ها با فروش ۳ بازیکن

0 0

یوونتوس   1399/06/27

یوونتوس درصدد کاهش هزینه‌ها با فروش 3 بازیکنبانوی پیر برای پایین آوردن هزینه‌های خود در فصل جدید قصد فروش سه بازیکنی را دارد که به نظر نمی‌رسد نقش پررنگی در برنامه‌های فصل آینده سرمربی جدید تیم داشته باشند.به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به ضررهای مالی وارد آمده به باشگاه‌های فوتبال اروپایی در نتیجه از دست رفتن بخش مهمی از منابع درآمدشان پس از شیوع کرونا هر کدام به شیوه‌ای سعی در کاهش هزینه‌های خود دارند. باشگاه ...

مصدومییت دیشیلیو جدی نیست

3 0

یوونتوس   1396/06/23

یوونتوس احتمال مصدومیت بلندمدت ماتیا دی شیلیو را رد می کند. البته این بازیکن باید در تست های بعدی هم شرکت کند. دی شیلیو در بازی یوونتوس برابر بارسلونا مصدوم شد.به گزارش FFT، یوونتوس تایید کرد که دی شیلیو مصدومیتی جدی ندارد.“آزمایش های مان تایید کردند که مصدومیتی جدی در کار نیست. با این حال از آنجا که زمان کوتاهی از مصدومیت او گذشته است، نظارت بالینی و آزمایش های دیگری در انتظار دی شیلیو هستند.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi