خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
دستگیر
3

دستگیری ابلیس در ورزشگاه

44 0

انگلیس   1394/06/29

مردی که به نشانه اعتراض به فروش سلاح ، با لباس "ابلیس" وارد ورزشگاه اکسل لندن شده بود به دست نیروهای امنیتی دستگیر شد.مرد جوان معترض که در لباس ابلیس و در دست داشتن داس معروفش به نشانه اعتراض به فروش سلاح وارد زمین ورزشگاه اکسل لندن شد توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

بازیکن ملی پوش در پارتی شبانه دستگیر شد

66 12

ایران   1394/05/27

یکی از بازیکنان تیم ملی کشورمان که خیلی‌ها از آینده درخشان برای او صحبت می‌کنند و معتقدند او روزی می‌تواند حتی کاپیتان تیم ملی شود، مدتی است که به خاطر مصدومیت نمی‌تواند بازی کند.به گزارش کاپ و به نقل از ایران ورزشی،این مصدومیت ظاهرا آنقدر طولانی شده که حوصله بازیکن مورد نظر سر رفته. به صورتی که تصمیم گرفته برای اینکه در کنار هم‌تیمی‌هایش و البته دوستانش باشد، یک میهمانی شبانه بگیرد. در این میهمانی که در خانه بازیکن ...

دستگیری مدیری که برای فوتبال ایران خط و نشان می‌کشید

11 0

نیجریه   1393/06/28

«آمینو مایگاری»، رئیس فدراسیون فوتبال نیجریه که تا قبل از تاریخ ۲۶ خرداد و بازی تیم کشورش مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای سفید‌پوشان تحت امر کارلوس کی‌روش، کرکری می‌خواند و خط و نشان می‌کشید، روز گذشته به علت حوادثی که اخیرا در متن ورزش این کشور روی داده،‌ توسط سازمان امنیت کشورش دستگیر شد.این مقام ۵۸ ساله همراه با موسی آمادو، ‌دبیرکل و کریس گرین، عضو هیات رئیسه در شهر آبوجا دستگیر شده و به نقطه نامعلومی ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi