خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
داماد
3

ملی پوش پرسپولیسی به زودی داماد میشود ....

10 2

پرسپولیس   1395/11/07

وحید امیری وینگر پرسپولیس و تیم ملی که فصل خوبی با سرخپوشان داشته، به زودی پای سفره عقد می نشیند و به جرگه متأهلين خواهد پيوست.او همچنین روز گذشته و در تمرین سرخپوشان كارت عروسي بين دست اندركاران باشگاه و همبازيان خود پخش و آنان را دعوت كرد. قرار است وحيد اميري پس از پايان بازي پرسپوليس در قم به لرستان سفر كرده و مراسم عروسي خود را برگزار كند.

اسطوره باشگاه چلسی رسما دامـاد شـد!/تصویـر

27 0

انگلیس   1394/10/02

اسطوره باشگاه چلسی مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.هفت صبح نوشت: «فرانک لمپارد» حالا دیگر رسما یک مرد متاهل است. یکشنبه شب، ستاره فوتبال بریتانیا با «کریستین بلکلی» ازدواج کرد. این دو مدت زیادی با هم نامزد بودند و بلکلی مجری تلویزیون و ایرلندی است. این دو مراسم باشکوهی را در کلیسای «سن پل» لندن برگزار کردند و در جمع دوستان و نزدیکان شان به یکدیگر جواب «بله» دادند.به نوشته «دیلی میل» عروس که لباسی گرانقیمت از یکی از ...

بارسایی ها در مراسم عروسی پدرو

44 6

بارسلونا   1394/03/31

شب گذشته مراسم عروسی بازیکنانی نظیر پدرو، راکیتیچ، فرناندو یورنته و واران بود که ترجیح دادند جشن های خود را پس از پایان رقابت های فوتبالی باشگاه های و تعطیلات لیگ ها برگزار کنند.در جشن پدرو رودریگز هم اکثر ستاره های بارسا حضور داشتند و با وی عکس یادگاری گرفتند.ستاره هایی نظیر اینیستا، ژاوی، بوسکتس، آلبا، پویول و ... در مراسم آقای داماد حضور داشتند.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi