خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
تماشاچی
3

فتح آزادی با گریم و ریش مصنوعی!

29 2

پرسپولیس   1396/10/08

یک دختر هوادار، با تغییر قیافه و چهره مبدل در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و به تشویق تیم محبوبش پرداخت.پس از انتشار وسیع تصاویر شبنم، دختری که در اهوازبا رنگ کردن صورت و گریم به تماشای بازی فولاد ـ پرسپولیس رفته بود، امروز بانوی دیگری با یک تغییرچهره کامل در ورزشگاه حضور پیدا کرد و وقتی توسط عکاسان شناسایی شد برای آنها دستی هم تکان داد.

حرکت زیبای رمی ها برای بزرگداشت یاد هوادار!

53 0

آاس رم   1393/09/23

ایل مسجرو از داستان پیراهن ویژه ای نوشته که رمی ها پیش از دیدار با سامپدوریا به تن داشتند.پیش از آغاز دیدار با سامپدوریا، بازیکنان رم پیراهن هایی به تن داشتند که روی آنها عکس استفانو و کریستین نقش بسته بود.پدر و پسر رمی پس از تماشای دیدار رم-بایرن مونیخ در تصادف رانندگی فوت کردند و ایل مسجرو گزارش داده که بازیکنان رم از مسئولین باشگاه خواستند تا چنین پیراهنی را تهیه کنند. مسئولین باشگاه هم بلافاصله به این درخواست ...

پدیده پرتماشاچی تر از استقلال!

14 9

پدیده   1393/06/08

مرور تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم های مختلف نشانگر یک فاجعه در مسابقات لیگ برتر است. دیدار تراکتورسازی و فولاد در هفته اول مسابقات لیگ برتر 20هزار تماشاگر داشت. اما در روزهای بعد میزان تماشاگر سیر سقوطی را طی کرد به گونه ای که برای بازی های پرسپولیس در تهران بیشتر از 18 هزار نفر و برای بازی های استقلال در تهران بیشتر از 10هزارنفر تماشاگر به ورزشگاه آزادی نیامدند.به گزارش "مستر90" ، در این حال بازی پدیده و ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi