خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
تعجب
2

واکنش گواردیولا به 5 گل لواندوفسکی (عکس)

54 6

بایرن مونیخ   1394/07/01

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، واکنش جالبی به گلباران لواندوفسکی نشان داد.لواندوفسکی بین دو نیمه ی بازی بایرن و وولسفبورگ به میدان آمد و در حالی که تیمش 1-0 عقب بود موفق شد در عرض 10 دقیقه 5 گل برای تیمش به ثمر برساند. گواردیولا که از تماشای این صحنه شگفت زده شده بود، واکنش جالبی پس از گل پنجم نشان داد.

تعجب ستاره‌های سابق رئال مادرید از ازدحام جمعیت در فرودگاه

0 0

رئال‌مادرید   1394/06/05

روبرتو کارلوس و میشل سالگادو به عنوان اولین بازیکنان تیم فوتبال ستارگان جهان امشب برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ستارگان ایران وارد تهران شدند.* سالگادو و کارلوس با تشویق شدید حاضران در فرودگاه وارد سالن تشریفات شدند.* با حضور دو ستاره برزیلی و اسپانیایی تمامی صحبت‌ها و هماهنگی‌های قبلی از بین رفت و ازدحام زیادی دور این دو ستاره به وجود آمد که البته یک عکاس، عامل این بی نظمی ها بود.* شلوغی سالن با تعجب کارلوس و ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi