خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
تتو
4

راز تتوهای تودرتوی کاپیتان رئال مادرید

2 0

رئال‌مادرید   1399/05/14

کاپیتان لوس بلانکوس طی این سال ها نشان داده که تتو کردن یکی از مهمترین بخش‌های زندگی اش به حساب می‌آید.سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید یکی از بازیکنانی است که علاقه وافری به خالکوبی دارد و نزدیک به 50 تتو در نقاط مختلف بدن او دیده می شود.علاقه ستاره اسپانیایی به تتو کردن در طول زمان از بین نرفته و او هر چند وقت یک بار و به مناسبت‌های مختلف به شمار آن ها اضافه می کند؛ تا جایی که حالا و در سن 35 سالگی کم تر جای خالی ...

پسر رونی، طرفدار سرسخت رونالدو(عکس)

14 0

انگلیس   1394/10/19

کای رونی، پسر وین رونی با یک تتو ی رونالدو در اولدترافورد ظاهر شد.به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که 6 سال موفقیت آمیز در منچستر سپری کرد، همچنان در بین هواداران شیاطین سرخ بسیار محبوب است. این محبوبیت به نظر به نسل جدید نیز منتقل شده و کای رونی، با تتو ی رونالدو، در اولدترافورد ظاهر شد که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

نگاهی به "پاهای منشوری یک فوتبالیست!"

6 0

انگلیس   1394/06/24

در این عکس پاهای الکساندرو دیامانتی بازیکن تیم واتفورد انگلستان را می بینید که پایین آمدن جوراب هایش خالکوبی های عجیب و غریبی از آیکون‌های الکترونیکی و شخصیت‌های کارتونی است.قابل تصور نیست که اگر این بازیکن به ایران بیاید کمیته اخلاقی چه برخوردی با او انجام دهد؟!

عبدالله، نام مهم زندگی زلاتان

3 0

پاریس سنت ژرمن   1393/11/26

زلاتان که به داشتن تتو های متعدد در بین فوتبالیست‌ها مشهور است، شب گذشته عکس زیر را در اینستاگرامش قرار داد و نوشت: "نامی مهم در زندگی من". پدر زلاتان اهل بوسنی و مسلمان است و احتمالا نام عبدالله هم به این ریشه پدری مربوط می شود.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi