خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
تبلیغ
6

باید اسپانسر پرسپولیس تبلیغ شود نه سازمان لیگ

3 0

پرسپولیس   1395/05/23

محمدرضا زادمهر در گفتگویی با اشاره به نتایج پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: نتیجه عملکرد تیم را جایگاهمان در جدول نشان می‌دهد. سال گذشته همین موقع تیم شرایط مناسبی نداشت. از یک سو با وجود عملکرد خوب، پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت و از سوی دیگر در ۶ هفته ابتدایی، اسپانسر نداشتیم. وی افزود: ما سال گذشته در هفته‌های ابتدایی از نظر فنی خوب بودیم ولی آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفتیم. البته حمایت هواداران را هم ...

جیمز رودریگز در تبلیغ خودرو جدید تویوتا

33 0

کلمبیا   1394/04/18

اختصاصی | ستاره کلمبیایی رئال مادرید که در این روز ها برای فعالیت های تجاری در ژاپن جضور دارد در مراسم رونمایی از خودرو جدید تویوتا شرکت کرد.به گزارش ورزش 11، جیمز رودریگز پس از حذف در رقابت های کوپا آمریکا 2015 شیلی، تیم ملی کشورش را ترک کرد و برای حضور در تبلیغ جدید شرکت تویویتا به توکیو ژاپن سفر کرد.ستاره جوان رئال مادرید امروز در مراسم رونمایی از خودرو جدید شرکت تویوتا به نام سیئنتا (Sienta) شرکت کرد.

حضور برخی از بازیکنان در تبلیغ جدید آدیداس

6 0

بارسلونا   1393/12/26

اختصاصی بارسانیوز / چندی پیش آدیداس کفش جدید مسی را رونمایی کرد . حال امروز برخی از بازیکنان بارسا B آداما توره ، هالیلویچ ، منیر الحدادی ، و راکیتیچ از تیم اصلی بارسا در تبلیغ پوشاک آدیداس شرکت کردند.

یه تبیلغ عجب در بازی بارسلونا و مالاگا!!!

91 30

بارسلونا   1393/07/03

دیشب (چهارشنبه شب) در هفته پنجم لالیگا و در بازی بارسلونا - مالاگا، بینندگان با تبلیغ رایتل در دور زمین بازی مواجه شدند.به گزارش خبرنگار سیتنا، بینندگان ایرانی که شب گذشته همزمان با میلیون‎ها علاقه مند فوتبال در سراسر دنیا بازی بارسلونا - مالاگا را مشاهده می‎کردند با تبلیغ دور زمین "رایتل" اپراتور سوم تلفن همراه در ایران مواجه شدند.صحیح بودن این خبر هم با روزنامه ها و خبرنامه های معتبر ایرانی معلوم میباشد!جالب ...

نیمار و پسرش در یک کلیپ تبلیغاتی

62 23

برزیل   1393/06/28

نیمار و پسرش لوکا در کنار هم یک کلیپ تبلیغاتی ضبط کردند.ستاره بارسلونا یکی از نمادهای تبلیغاتی در دنیای فوتبال است و حالا برای یک شرکت تبلیغاتی به همراه پسرش کلیپی را ضبط کرده است.نیمار می‌گوید: "لوکا همیشه عکس گرفتن را دوست دارد. حضور در کنار او در این کلیپ برای من بی نظیر بود."

سه بازیکن مسلمان بایرن مونیخ لیوان "آبجو" را نگرفتند

56 22

بایرن مونیخ   1393/06/11

فرانک ریبری فرانسوی ، المهدی بن عطیه مراکشی و شردان شکیری سوئیسی ، بازیکنان مسلمان بایرن مونیخ آلمان به همراه تیم خود در یک تصویر تبلیغاتی مشروبات الکلی شرکت کردند اما از حمل لیوان «آبجو» خودداری کردند.تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان تصویری دسته جمعی از بازیکنان خود را در حالیکه هر یک لیوانی آبجو در دست داشتند ، بر روی صفحات تویتر و فیس بوک این تیم منتشر کردند.بازیکنان بایرن همچنین پیراهن هایی به رنگ قرمز شرکت تولید ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi