خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
بیلد
4

ادعای بیلد؛ غیبت قطعی لواندوفسکی برابر رئال

6 3

بایرن مونیخ   1396/01/22

نشریه آلمانی بیلد دقایقی پیش از غیبت قطعی رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن بایرن مونیخ برابر رئال مادرید خبر داد.​​​​​​​فردا شب در حالیکه بایرن در آلیانس آره نا میزبان رئال مادرید خواهد بود که غیبت ستارگان کلیدی، تبدیل به معضل بزرگی برای کارلتو شده است. عدم حضور مت هوملس، مدافع مقتدر بایرن در این دیدار قطعی است و حضور نویر نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.اما به نظر می رسد مصدومیت شانه لواندوفسکی تشدید شده و طبق ادعای ...

گوتسه در بایرن مونیخ خواهد ماند

2 0

بایرن مونیخ   1395/03/03

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امروز بیلد خبری منتشر کرد که به شایعات جدایی ماریو گوتسه از بایرن مونیخ پایان داد. به گزارش بیلد، ماریو گوتسه می‌‌خواهد در بایرن مونیخ بماند و زیر نظر کارلو آنچلوتی فصل جدید را شروع کند. گوتسه به بیلد گفته است که نهایت تلاشش را می‌‌کند تا با آمادگی کامل در شروع فصل در تمرینات حاضر باشد و می‌‌خواهد زیر نظر کارلو آنچلوتی به کار ادامه بدهد.

گزارش بیلد از اولین بازی حاج صفی

19 0

ایران   1394/06/22

روزنامه بیلد آلمان پیش‌بینی کرده است که احسان حاج‌صفی در بازی امروز تیمش مقابل اینتراخت برانشوایگ از هفته ششم بوندسلیگای دو در ترکیب اصلی اف اس فاو فرانکفورت قرار می‌گیرد.گزارش بیلد از اولین بازی حاج صفی (عکس)به گزارش "ورزش سه" این بازیکن ایرانی که بلافاصله پس از پشت سر گذاشتن دو بازی ملی مقابل تیم‌های گوآم و هند با وجود مصدومیت به تمرینات تیم جدیدش اضافه شده برای اولین بار در لیست 18 نفره FSV قرار گرفته و حتی احتمال ...

شوخی / کنایه هیتلری به فن خال !

6 1

منچستریونایتد   1393/09/18

عکس فن خال روی مجله بیلد، به طرزی جالب شبیه هیتلر شده است !یک عکس از کیوسک روزنامه و مجله در آلمان درز کرده است که به طرزی اتفاقی، او را شبیه هیتلر کرده است، طناب و گیره برای نگه داری مجلات، این اتفاق جالب را رقم زده است.البته خیلی ها سوای این اتفاق، سبک کاری فن خال را دیکتاتورانه میدانند و در مجموع مقایسه هایی بین روش های او و سبک و سیاق دیکتاتورها، صورت گرفته است.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi