خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
بشاررسن
23

آخرین وضعیت بشار رسن

0 0

پرسپولیس   1399/09/22

هافبک عراقی پرسپولیس می تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان رود.به گزارش شفقنا ورزشی، بشار رسن یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس است اما خبر خوب اینکه او به بازی فینال خواهد رسید.دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس درباره شرایط بشار گفت: بشار رسن در اختیار کادر فنی قرار گرفته اما کادر پزشکی تیم نیز همزمان پیگیر شرایط او است. رسن این روزها با تیم تمرین می‌کند اما تلاش می‌کنم تا او در روزهای آینده مشکلش کاملا حل شود و به تیم ...

شوک شبانه به ستاره پرسپولیس!

0 0

پرسپولیس   1399/08/28

تیم ملی فوتبال عراق امشب در حضور بشار رسن در دیداری تدارکاتی به مصاف ازبکستان رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.هافبک پرسپولیس که در ترکیب عراق حضور داشت در دقیقه ۴۴ به علت مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

بشار رسن و طارق همام در تمرین تیم ملی عراق

2 0

پرسپولیس   1399/08/22

بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ، دوشنبه شب گذشته تهران را ترک کرد تا در اردوی تیم ملی عراق حاضر شود. او این روزها پابه‌پای هموطنان خود در حال تمرین و آماده‌سازی جهت بازگشت به ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. در پایان تمرین شب گذشته عراقی‌ها، فرصتی دست داد تا بازیکنان این تیم در کنار هم، عکسی به یادگار ثبت کنند. در این عکس، بشار رسن و البته طارق همام هافبک پیشین استقلال به چشم می‌خورند.

داور بازی پرسپولیس به بشار توهین کرد؟

0 0

پرسپولیس   1399/08/19

اولین دیدار پرسپولیس در لیگ بیستم برابر سایپا در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که در طول بازی چندین بار شاهد جروبحث حسن اکرمی داور این دیدار با سیدجلال حسینی بودیم. این اتفاق که بارها در طول مسابقه تکرار شد خبرنگار خبرورزشی را کنجکاو کرد تا علت این موضوع را از کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بپرسد.سید جلال حسینی در این خصوص عنوان کرد که داور دیدار همان اوایل بازی با بشار رسن بد صحبت کرده است و این موضوع باعث ...

بشار رسن در راه علی کریمی ؛ جدایی ستاره پرسپولیس قطعی شد ؟

0 0

پرسپولیس   1399/08/13

هافبک تیم فوتبال استقلال بالاخره انتخاب کرد که لژیونر شود و به همین دلیل به باشگاه القطر پیوست.خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :قبل از شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا، علی کریمی به خاطر دریافت چند پیشنهاد، هوایی شده بود و برنامه‌هایی برای ترک استقلال داشت. به همین علت بود که خیلی دیر به اردوی این تیم در دوحه اضافه شد. کریمی که فصل درخشانی را همراه با آبی‌پوشان پشت سر گذاشته بود، در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و ...

سکوت رسول پناه پس از جلسه با بشار رسن

0 0

پرسپولیس   1399/08/07

مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس که از سمت خود در این باشگاه استعفا کرده بود، دیروز جلسه‌ای را با بشار رسن برگزار کرد.او که همچنان به عنوان رئیس هیات مدیره به فعالیت خود در باشگاه پرسپولیس ادامه می‌دهد، پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس با خبرنگاران صحبتی نکرد.قرار است امروز جلسه هیئت مدیره برگزار و سرپرست جدید سرخ‌ها مشخص شود.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi