خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
برف
2

پوشش نایلونی ورزشگاه آزادی قبل از دربی (+عکس)

28 2

پرسپولیس   1395/11/24

در حالی که اعلام شده بود درهای ورزشگاه ساعت 10 صبح به روی هواداران باز می‌شود، اما حضور تعداد زیادی از هواداران از شب گذشته و بامداد امروز مقابل ورزشگاه باعث شد مسئولان دو ساعت زودتر درهای ورزشگاه را باز کنند.درحال حاضر نزدیک به 5 هزار نفر در ورزشگاه حاضرند . این ها پاکارهای دربی هستند و تا دم بازی فضا را گرم می کنند.پوشش نایلونی روی چمن ورزشگاه آزادی برای محافظت در برابر برف و باران نیز قابل توجه است!

تراکتورسازی در برف و سرما با استقلال مقابله می کند

17 0

استقلال   1394/09/22

استان‌ها > آذربایجان شرقی - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: شرایط جوی ناپایدار و بارش برف و باران مانع برگزاری بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران نمی شود.به گزارش خبرآنلاین از تبریز، رضا تقیون اظهار داشت: تمامی تمهیدات برای برگزاری یک بازی خوب در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در نظر گرفته شده است و شرایط جوی مانع برگزاری بازی تیم های تراکتورسازی با استقلال تهران نمی‌شود.مدیر روابط عمومی ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi