خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
بازیگر
6

بازیکن سابق سرخابی‌ها بازیگر می‌شود

3 1

پرسپولیس   1399/01/25

یکی از کارگردانان سینمای کشورمان قرار است مستندی را از زندگی بازیکنان خارجی فوتبال ایران بسازد. قرار است در این مستند گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان حضور داشته باشد.البته منشا بابت انتشار این خبر بسیار ناراحت است و در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد نمی‌خواهد درباره جزییات بیشتری از این مستند صحبت کند.در این فیلم منشا جزو نقش‌های اصلی خواهد بود و به زودی رو به روی دوربین خواهد رفت.بعد از اشپیتیم آرفی، ...

بازیگر زن سریال شهرزاد در یورو 2016 + عکس

13 0

انگلیس   1395/03/29

نیریمیز: غزل شاکری بازیگر نقش آذر در سریال شهرزاد در حاشیه مسابقات یورو 2016 دیده شد.به گزارش نیریمیز، بازی های یورو 2016 که از چند روز پیش در کشور فرانسه آغاز شده است پای علاقمندان به ورزش را به این کشور باز کرده است. در این میان بازیگر کشورمان نیز با سفر به فرانسه و شهر پاریس شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا است. در تصویر زیر غزل شاکری بازیگر نقش آذر در سریال شهرزاد را در پاریس مشاهده می کنید.

عکس: بازیگر زن ایرانی در ورزشگاه بارسلونا

59 4

بارسلونا   1395/01/21

روشنک عجمیان عکسی از خود در ورزشگاه بارسلونا منتشر کرده است. آنلاین: روشنک عجمیان عکسی از خود در ورزشگاه بارسلونا منتشر کرده است.روشنک عجمیان بازیگر سینما که این روزها در خارج از کشور به سر می برد عکسی از خود در ورزشگاه fcbبارسلون به همراه همسرش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

امضا كردن توپ بازيكنان پرسپوليس توسط بازيگر زن معروف! +عکس

12 2

پرسپولیس   1394/11/07

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مرجانه گلچين نوشته: امضاي توپ بازيكنان عزيز تيم پرسپوليس به نفع موسسه الفباي فردا براي حمايت از فرزندان با استعداد وارشمند كشور عزيزمون ايران در مشهـد مقدس.

جولیا رابرتز: پسرانم عاشق مسی هستند

4 0

بارسلونا   1394/09/14

جولیا رابرتز بازیگر زن سینما و کنفرانس مطبوعاتی معارفه تازه ترین فعالیت های خود و حضور در آخرین فیلمش در خصوص علاقه فرزندانش به لیونل مسی گفت.این بازیگر 48 ساله چندی پیش در یکی از بنیاد خیریه های مسی حضور یافت در در این خصوص گفت:از اینکه در مراسم خیریه شرکت کنم همیشه استقبال می کنم. ثروت من به اندازه ثروت فوتبالیست های معروف به مانند رونالدو و مسی نیست، اما می توانم در بنیاد خیریه مسی سرمایه گذاری کرده و نقشی در ...

ریوالدو همبازی رضا عطاران شد!

18 2

برزیل   1394/02/01

ریوالدو ستاره سابق تیم ملی برزیل جلوی دوربین فیلم جدید منوچهر هادی رفت.به گزارش مستر90 در حالیکه فیلمبرداری فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» در برزیل ادامه دارد به تازگی ریوالدو ستاره سابق بارسلون و تیم ملی بزریل جلوی دوربین این فیلم رفته است. او در این فیلم در نقش خودش ظاهر شده و در سکانس هایی هم بازی رضا عطاران است. ظاهرا قرار است در روزهای آینده چند بازیکن مطرح برزیلی دیگر نیز جلوی دوربین این فیلم بروند. به غیر ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi