خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
بارسالونا
3

انتقال سوارز به یوونتوس نهایی شد

0 0

اروگوئه   1399/06/14

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سایت «بی بی سی» اسپورت خبر داد لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا برای انتقال به یوونتوس موافقت کرد و در فصل آینده در سری آ برای بیانکونری به میدان خواهد رفت.طبق گزارش‌های رسیده قرارداد سوارس یک سال دیگر به پایان می‌رسد ولی این ستاره از دستمزد فصل آینده اش می‌گذرد تا قراردادش را فسخ کند و راهی تورین شود.پیش از رسانه‌ها از توجه آژاکس، اینتر و اتلتیکو مادرید به سوارس خبر داده ...

تابارز: انتقادها از لوئیس سوارز منصفانه نیست

1 0

اروگوئه   1399/06/05

اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه، نسبت به انتقادات مطرح شده راجع به لوئیس سوارز واکنش نشان داد.به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا، طی هفته‌های اخیر عملکردی درخشان در ترکیب تیمش داشته است. او در چهار بازی اخیر 3 گل برای بلوگرانو به ثمر رسانده است.سوارز اما از ابتدای فصل در چند مقطع با مصدومیت‌های مختلف دست و پنجه نرم کرده است؛ این مهاجم اروگوئه‌ای حالا به طور کامل از بند مصدومیت رهایی یافته ...

درخواست جالب بازیکنان از مدیران تیم

65 0

بارسلونا   1394/07/13

بازیکنان بارسلونا از مدیران تیم خواسته اند تا تا پیگیری بیشتری در مورد آردا توران انجام شود زیرا بارسلونا درخواست داده است که آردا توران را به جای رافینیای مصدوم وارد لیست کند لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال اسپانیا هیچ گونه مشکلی با این مسئله ندارد و تنها مشکل اصلی فیفا است موندو هم گزارش داد که حدود 10 روز دیگر جواب نهایی فیفا به بارسلونا منتقل خواهد شد " .

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi