خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
باران
2

باران ببارد پرسپولیس بازی می کند

2 0

پرسپولیس   1394/10/10

عضو کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که اگر باران ببارد بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان برگزار می شود. سعید فتاحی در مورد احتمال لغو این بازی به "ورزش سه" گفت: در صورتی که باران ببارد این بازی لغو نخواهد شد. طبق اعلام هواشناسی احتمال دارد امشب در تهران باران می آید و شرایط برای برگزاری این بازی فراهم می شود.

ایده جالب بایرنی ها برای تمرین در گرما +عکس

34 2

بایرن مونیخ   1394/04/14

موج گرمایی که طی روزهای اخیر وارد آلمان شده، مردم این کشور را کلافه کرده است با این وجود امروز هفتصد نفر از هواداران بایرن مونیخ ایستاده در فضای باز تمرین تیم محبوبشان را که البته گوتزه را دراختیار نداشت تماشا کردند.بایرنی ها برای فرار از فشار گرما، به باران مصنوعی متوصل شدند! در بخشی از زمین بازیکنان می توانستند با قرار گرفتن زیر دوش های باران زا، خود را خنک کنند!گفتنی است تمرین بعدی باواریایی‌ها سه‌شنبه برگزار ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi