خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
انگلیسی
3

هافبک سابق تیم ملی انگلیس به لیگ ترکیه پیوست

0 0

انگلیس   1399/10/30

هافبک ۳۰ ساله چلسی که در فصول گذشته با قراردادی قرضی در تیم‌های برنلی و استون ویلا بازی می‌کرد، با پیوستن به سوپرلیگ ترکیه برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود، بازی در خارج از انگلیس را تجربه خواهد کرد.درینک واتر که از سال ۲۰۱۸ تاکنون در چلسی حضور نداشته است، برای کمک به بهبود جایگاه قاسم پاشا در جدول سوپر لیگ ترکیه به این تیم پیوسته که تا پایان هفته هفدهم در رده پانزدهم قرار دارد.

افشای پشت پرده جلسه ایران با ای اف سی؛ عربستان پیروز شد!

39 6

ایران   1395/12/08

خبرآنلاین نوشت که بعد از یک سال پشت‌پرده «جالب و البته تاسف آوری از جلسه‌ مشترک ای اف سی برای تصمیم گیری درباره میزبانی ایران و عربستان از تیم‌های فوتبالی یکدیگر، به بیرون درز کرده است که حاکی از اشتباه هولناک دبیرکل فدراسیون فوتبال دارد.»این سایت نوشت: «سال قبل در قطر جلسه‌ای بین کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تکلیف میزبانی ایران و عربستان برگزار شد و پس از آن کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب کرد در لیگ ...

آیا ژاوی برای جذب بازیکن انگلیسی توسط بارسا تلاش می کند؟

17 3

بارسلونا   1393/08/28

ژاوی، هافبک باشگاه بارسلونا این روزها کار دیگری جز فوتبال هم پیدا کرده است و در مصاحبه‌های مکرر خود به بازارگرمی برای بارسا می‌پیوندد و از بازیکنان طراز اول انگلیسی یاد می‌کند که باید برای ادامه پیشرفت خود به لالیگا و به خصوص اسپانیا بیایند.این بازیکن کهنه‌کار پس از استوریچ و استرلینگ این بار جرراد و لمپارد را مورد هدف قرار داده است و بر این باور است که آنها از پتانسیل لازم برای حضور در لالیگا و تیم بارسا برخوردار ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi