خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
ازدواج
29

مراسم عروسی مهدی مهدوی کیا در دهه 70

0 0

پرسپولیس   1399/08/19

مهدی مهدوی کیا در دهه ۷۰ ازدواج کرد. مراسم ازدواج او با حضور پرسپولیسی ها همراه بود.چهره هایی چون کلهر، گل محمدی، پیروانی، محمدخانی، پیروانی و… در این مراسم حضور داشتند.این هم تصویری از شب عروسی مهدوی کیا که فردای آن تصاویرش در رسانه‌ها منتشر شد.

ازدواج استقلالی سابق با خانم بازیگر

4 0

استقلال   1396/11/08

خبر ورزشی/ یعقوب کریمی، بازیکن سابق استقلال تهران با نیکی محرابی بازیگر کشورمان ازدواج کرد.یعقوب کریمی در تعطیلات زمستانی از استقلال تهران جدا شد و پیراهن استقلال خوزستان را برتن کرد.

ازدواج گلر سابق تیم ملی ایران پس از 3 سال زندگی مشترک! +عکس

25 0

ایران   1396/03/11

دانیال داوری و همسر سوئیسی‌اش پس از ۳ سال زندگی مشترک که حاصل آن یک پسر به نام الیاست مراسم عروسی‌شان را برگزار کردند.به گزارش تهران نیوز ، دانیال داوری پس از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ به تیم گراس هاپر سوئیس پیوست و آنجا با همسرش آشنا شد.زندگی در زوریخ هر چند به جهت فوتبالی چندان برای دانیال مطلوب نبود اما آغاز زندگی مشترک او با کریستینا و تولد پسرش در سپتامبر ۲۰۱۴ لحظات به یادماندنی را برایش رقم زد.آنها که پس از آشنایی ...

ازدواج عجیب به سبک لیونل مسی

7 0

آرژانتین   1396/02/21

لیونل مسی در نهایت تصمیم خود را گرفت تا در جشن سی امین سالگرد تولد خود در 24 ژوئن امسال جشن عروسی خود را با آنتونلا روکازو برگزار کند.براساس این گزارش ماه عسل این زوج مشهور 20 روز به طول خواهد انجامید ودر میانه جولای از آرژانتین در تمرینات بارسلونا حاضر خواهد بود.

چهره محبوب پرسپولیسی ها: مادرم از دست خواستگارهایم عاصی شده بود

23 0

پرسپولیس   1395/06/16

به گزارش افکارنیوز، اخیرا مصاحبه ای از مامان نصرت- مادر علی پروین- منتشر شد که مربوط به یکی از مجله های قدیمی است. در این مصاحبه مامان نصرت گفته بود: «دخترهای زیادی خواستگار پسرم هستند.» این مصاحبه قدیمی بهانه ای بود برای گفت و گو با علی پروین. سلطان که این موضوع را می فهمد، با خنده می گوید: «این مصاحبه قدیمیه و تازگیا دوباره همه جا دیدمش. مامان نصرت تو اون مصاحبه گفت من زیاد خواستگار داشتم. واسه خیلیا مصاحبه جدیده ...

لطف بزرگ گرت بیل در حق پدرزن خلافکارش

48 3

رئال‌مادرید   1395/05/04

نشریه سان نوشت: گرث بیل که چندی پیش از نامزد خود برای آغاز رسمی زندگی مشترک‌شان پاسخ مثبت گرفت، قصد دارد لطف بزرگی در حق پدر او انجام دهد و به‌خاطر او مراسم ازدواجش را در شهر نیویورک برگزار کند.مارتین رایس جونز، پدر همسر بیل به جرم کلاهبرداری دو میلیون یورویی از 250 نفر در یکی از زندان‌های نیویورک حبس است، اما ظاهراً او در صورتی که رفتار مناسبی داشته باشد، می‌تواند برای مراسم دخترش یک هفته مرخصی بگیرد هرچند که اجازه ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi