خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
ارزش
3

منچستریونایتد ارزشمندترین نام تجاری در دنیای فوتبال

28 1

انگلیس   1394/03/18

باشگاه منچستریونایتد به عنوان با ارزش ترین برند دنیای فوتبال انتخاب شده است .موسسه Brand Finance لیست جدید با ارزش ترین برندهای دنیای فوتبال را اعلام کرده است .این موسسه در جدیدترین گزارش خودش اعلام کرده که منچستریونایتد با رشد 64 درصدی موفق شده نخستین باشگاهی باشد که ارزشش از یک میلیارد دلار عبور کرده و به این ترتیب با جای گذاشتن بایرن مونیخ بار دیگر در صدر جدول با ارزش ترین برندهای دنیای فوتبال قرار گرفته است . این ...

رسیدن ارزش کروس به 50 میلیون

6 0

رئال‌مادرید   1393/12/10

مرجع خبری رئال مادرید : درخشش تونی کروس در رئال مادرید باعث شده است که او به بالاترین ارزش خود در کل دوران فوتبالش برسد.کروس با 25 میلیون یورو به رئال پیوست اما در زمان انتقالش قیمت او در ترانسفرمارکت 42 میلیون یورو بود. حالا این رقم به 50 میلیون رسیده است و او یکی از ارزشمندترین هافبک های دنیا به شمار می ورد.

احساس می کنم بارسلونا برایم ارزش قائل نیست

35 4

بارسلونا   1393/05/31

مدافع بارسلونا از عدم حمایت باشگاه و هواداران ابراز ناراحتی کرد.به نظر می‌رسد دنی آلوس که یکی از بازیکنانی بود که آینده‌اش در باشگاه نامعلوم بود، توانسته توجه سرمربی جدید آبی‌اناری‌ها را به خود جلب کند. در حالی که فصل نقل و انتقالات رو به پایان است اما هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای جذب مدافع برزیلی نرسیده است و حضور متیو و فرمالن نیز فشار را بر روی وی بیشتر کرده است. آلوس پس از تمرین روز پنج‌شنبه در گفت‌و‌گو با ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi