خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
آشپز
2

کمک آشپز منچستریونایتد به فن خال

7 1

منچستریونایتد   1393/09/22

لوئیز فن خال از نقش ویژه آشپز منچستریونایتد سخن گفته است .مربی هلندی از آشپز این باشگاه انگلیسی کمک های زیادی دریافت کرده است .لوئیز فن خال روز گذشته در کنفرانس خبری خودش در رابطه با سوالی مبنی بر اینکه از اهمیت دیدار با لیورپول تا چه حد آگاه است از نکته جالبی پرده برداشت .مربی هلندی چنین گفت :" حتی در تور آمریکا هم که با لیورپول بازی دوستانه داشتیم همه اعضای کادر من از اهمیت بازی با لیورپول سخن می گفتند . ما یک آشپز ...

اینیستا آشپز شد

4 3

بارسلونا   1393/06/24

هافبک بارسلونا در آنونس تبلیغاتی یک شرکت تولید چاقو شرکت کرد.به گزارش "مستر90"، آندرس اینیستا نشان داد که هنرش به درون زمین منحصر نمی شود و در آشپزخانه نیز می تواند توانایی های خود را محک بزند و برای آنونس تبلیغاتی یک شرکت تولید چاقو، آشپز شد و غذا درست کرد.بازیکن خلاق تیم بارسلونا اظهار داشت:" می دانم که در آشپزخانه زیاد باتجربه نیستم. زیاد دستپاچه می شوم اما سعی کردم که بهترین عملکردم را داشته باشم."

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi