خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
آئوبامیانگ
2

6 نکته دیدار هانوفر - دورتموند

19 0

دورتموند   1394/06/21

در هفته چهارم بوندس لیگا، تیم بروسیا دورتموند میهمان هانوفر است. 6 نکته این دیدار به نقل از وبسایت رسمی بوندس لیگا:1- دورتموند در همه 8 بازی خود تحت هدایت توماس توخل پیروز شده است. از ابتدای تاسیس بوندس لیگا دورتموند هیچ گاه نتوانسته به 9 پیروزی پیاپی در تمام مسابقات دست یابد.2- هانوفر در این فصل بدترین شروع خود در بوندس لیگا در هفت سال اخیر را تجربه کرد.3- در این فصل تا اینجا، هانوفر در هیچ بازی از حریف خود جلو ...

رقابت رئال و بایرن برای خرید مهاجم دورتموند

7 0

بایرن مونیخ   1394/03/10

وبسایت رسمی برنامه نود - مطبوعات آلمان گزارش دادند که پیر امریک آئوبامیانگ ، مهاجم دوترموند نگاه سران رئال مادرید را به خود جلب کرده است.به گزارش وبسایت نود ، روزنامه بیلد گزارش داد که بایرن مونیخ و رئال مادرید به صورت جدی برای خرید این مهاجم 25 ساله با هم رقابت می کنند و در نظر دارند که او را به خدمت بگیرند.استرلینگ دیگر بازیکنی است که مورد نظر دو باشگاه قرار دارد.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi