خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کواتس
2

چند خبر کوتاه از نقل و انتقالات باشگاه لیورپول

14 1

لیورپول   1394/04/06

باشگاه لیورپول فعال ترین باشگاه انگلیسی در زمینه نقل و انتقالات به نظر می رسد.طرفداری- پس از شش خرید پیش از آغاز رسمی نقل و انتقالات در جزیره، قرمزها به فکر خلوت کردن ترکیب تیم از مهره های اضافی و ترمیم جاهای خالی موجود افتاده اند. به گزارش لیورپول اکو، اولین خروجی لیورپول در تابستان 2015 سباستین کواتس خواهد بود. مدافع اروگوئه ای سابق ناسیونال که فصل گذشته را به طور قرضی در ترکیب ساندرلند سپری کرد، در آستانه امضا ...

انتقال قرضی کواتس به ساندرلند

14 0

لیورپول   1393/06/11

به گزارش حساب توئیتر باشگاه لیورپول، سباستین کوتس با قراردادی یک ساله و به طور قرضی، راهی ساندرلند شده است. این مدافع بیست و سه ساله اروگوئه ای، از سال 2011 به لیورپول ملحق شده اما تنها در 12 بازی، برای قرمزها به میدان رفته است.وی که سال گذشته به طور قرضی، به تیم ناسیونال پیوسته بود، این بار در ساندرلند، شانس خود را امتحان خواهد کرد.باشگاه از این انتقال قرضی مبلغ 800 هزار پوند دریافت کرد.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi