خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کابوس
3

کلوپ، کابوس شب هالووین مورینیو (کارتون)

11 1

لیورپول   1394/08/10

لیورپول در آخرین روز ماه اکتبر موفق شد چلسی را شکست بدهد تا اوضاع نامساعد ژوزه مورینیو در این فصل بدتر از قبل شود. پیش از بازی گفته می شد که شکست چلسی و مورینیو مقابل یورگن کلوپ و لیورپول، می تواند به پایان همکاری آقای خاص با آبی های لندن منجر شود؛ اتفاقی که در نهایت رخ داد تا کابوس اخراج بیش از پیش روی نیمکت چلسی سایه بیندازد؛ آن هم در شب هالووین!

تکرار کابوس 1983 برای هلندی ها

29 0

هلند   1394/07/22

هلندی ها با شکست خانگی 3-2 مقابل جمهوری چک، وداع غم انگیزی با یورو 2016 داشتند. آخرین باری که هلند موفق به راهیابی به مرحله نهایی جام ملت های اروپا نشده بود به 32 سال قبل بازی می گردد. سال 1983 هلندی ها نتوانستند مجوز صعود به یورو 1984 فرانسه را کسب کنند و این بار نیز پشت سد پاریس باقی ماندند. جالب اینکه هلند در دور بعدی مسابقات که سال 1988 در آلمان برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

حذف ناباورانه هلند از مقدماتی یورو 2016

23 1

هلند   1394/07/22

به گزارش "مسترنود" و به نقل از ورزش سه ، شاگردان دنی بلیند برای زنده نگه داشتن امیدهای رسیدن به پلی آف، به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند اما با یک شکست خانگی، از دور رقابت ها کنار رفتند.هلندی ها که برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود به پیروزی نیاز داشتند، بازی را هجومی آغاز کردند ‏اما این تیم میهمان بود که در دقیقه 24 به گل اول رسید.‏حرکت خوب بازیکنان چک، در نهایت با پاس اسکالاک، به یک موقعیت خوب برای کادرابک تبدیل ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi