خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
99,925

سرخیو آگوئرو در لیست خرید رئال مادرید

سرخیو آگوئرو در لیست خرید رئال مادرید
فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، قصد دارد در این تابستان با چند خرید بزرگ، هواداران تیمش را هیجان زده کند و به همین دلیل، سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی را در فهرست خریدش قرار داده است.
نشریه آ.اس ادعا کرد هواداران رئال از پرز به دلیل اخراج کارلو آنچلوتی ناراحت هستند و او برای جبران این موضوع، قصد دارد آگوئرو را به سانتیاگو برنابئو ببرد.

آگوئرو زمانی که برای اتلتیکو مادرید بازی می کرد، مایل بود با انتقالی مستقیم راهی تیم اول شهر مادرید شود اما مسئولان اتلتیکو اجازه این انتقال را ندادند و این ستاره آرژانتینی به ناچار راهی منچسترسیتی شد.

با این وجود، او همچنان خانه اش در شهر مادرید را حفظ کرد زیرا مطمئن بود که روزی به این شهر بازگشت خواهد گشت. آگوئرو این فصل بالاتر از دیگو کاستا و هری کین، عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد و به خدمت گرفتن او می تواند جان تازه ای به خط حمله رئال بدهد.

البته نهایی شدن این انتقال به قیمتی که منچسترسیتی برای این بازیکن در نظر خواهد گرفت، بستگی دارد.

برچسب‌ها: آگوئرو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

116 ولیعصر ملایر1394/03/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.