خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

دین محمدی: منتظر یک استقلالی پولداریم

دین محمدی: منتظر یک استقلالی پولداریم
تیم منتخب 98 دیروز در یک بازی دوستانه که به منظور کار خیر برگزار شده بود موفق شد به پیروزی برسد در این رابطه با یکی از اعضای تیم منتخب 98 گفت‌وگویی انجام دادیم.
سیروس دین محمدی در مورد این دیدار گفت: به نظر من ما یک گروه هستیم که قصد داریم کارهای خیر انجام دهیم و مبارزه با سرطان شعار بچه های 98 است. برای همین بازی های خیریه می‌ گذاریم. شب قبل از این بازی هم در کرمانشاه در گلریزانی برای افراد مبتلا به سرطان پول جمع شد. صبح بازی ها هم از بیمارستان افراد مبتلا به سرطان بازدید می‌ کنیم تا به بچه ها روحیه بدهیم و به آنها بگوییم که قوت قلب داشته باشند و قوی باشند. البته علاوه بر این هدف و شعار ما یک شعار دیگر هم داشتیم و آن هم احیای دریاچه ارومیه بود. صبح بازی هم همراه با استاندار دریاچه ارومیه و مسوولان دولتی رفتیم و از دریاچه بازدید کردیم تا شعارمان را به گوش مردم برسانیم. همه این کارهای ما در راستای کار خیر است. البته علاوه بر این هدف ها تیم منتخب 98 ما دوست داریم همیشه برنده باشیم، فردا هم برای انجام یک بازی دیگر به مشهد می‌ رویم.
او در همین باره ادامه داد: تمام فوتبالیست های دنیا با عنوان تیم یاران زیدان، رونالدو و غیره. برای کمک کردن به انجام کارهای خیر بازی های دوستانه برگزار می‌ کنند ما هم همین کار را انجام می‌ دهیم تا به بیماران بفهمانیم باید روحیه داشته باشند و از آنجایی که تیم 98 بسیار محبوب است، این محبوبیت می‌ تواند به کار بیاید.
دین محمدی در پایان در مورد اینکه استقلال هیچ خریداری ندارد در حالی که تیم رقیب، پرسپولیس چندین متقاضی برای خرید داشته نظرش را اینگونه بیان کرد: ما استقلالی ها خودمان هم ناراحت هستیم و دلیلش را نمی‌ دانیم چرا کسی برای خرید باشگاه جلو نمی‌ آید. اما این را می‌ دانیم که استقلالی پولدار هم داریم. خیلی متعجب هستیم که تاکنون کسی خواستار باشگاه استقلال نشده اما به شما قول می‌ دهم به زودی استقلالی ها هم جلو می‌ آیند.

برچسب‌ها: سیروس دین محمدی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

167 متین صالحین1394/02/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi