خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,367

اسکوچیچ:وقتی به استقلال گل زیدیم منفجر شدم

اسکوچیچ:وقتی به استقلال گل زیدیم منفجر شدم
دراگان اسکوچيچ سرمربي فولاد قبل از ترک ايران به مقصد عربستان اميدوار است مشکلات اين روزهاي فولاد که با مساله کمبود بازيکن مواجه است روي نتيجه اين تيم در بازي حساس مقابل الهلال تاثير نگذارد.
[اسکوچيچ: وقتي به استقلال گل زديم منفجر شدم]

به گزارش "مستر90"، فولادی ها که با بردی روحیه بخش به عربستان می‌ روند در این مسابقه مهرداد جماعتی، محسن مسلمان و آلویز نونگ سه بازیکن کلیدی خود را به همراه ندارند تا دراگان با احتیاط بیشتری از بازی مقابل پرافتخارترین تیم آسیا حرف بزنند.

بعد از گل شریفات منفجر شدم
موقعیت هایی در زندگی پیش می‌ آید که برای بروز احساسات خودتان چاره ای جز فریاد زدن ندارید. رفتاری که من بعد از گلزنی مقابل استقلال از خودم نشان دادم برای این بود که می‌ خواستم هیجان فوق العاده ای که به من مستولی شده بود را از تن خود خارج کنم. اینطور برایتان بگویم که من منفجر شدم. چرا؟ چون من می‌دانم که در فولاد بد کار نکرده بودم اما به دلیل اتفاقات پیش‌بینی نشده شرایط سختی بر فولاد حاکم بود. اما بعد از گل های شریفات و چاگو انگار که آزاد شدم.

هواداران و تشکر ویژه من
هواداران فولاد امسال در همه فصل پشت سر تیم ما بودند و در بازی های حساس حضور فوق العاده ای در ورزشگاه داشته اند. من دوست داشتم آنها را بیش از این خوشحال کنم اما به هر حال ما در مقطعی از فصل افت بدی کردیم که باعث ناراحتی آنها شد. من بعد از گل ها به سمتشان رفتم تا خوشحالی مان را با هم تقسیم کنیم. آنها خیلی ویژه و با محبت هستند.

دلجویی از قلعه‌نویی
با امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال رابطه خوبی دارم و از او خوشم می‌ آید. بعد از بازی پیش او رفتم و سعی کردم به این مربی روحیه بدهم. برای قلعه‌نویی پیروزی در همه مسابقات غیر از بازی فولاد را می‌ خواهم.

موقعیت دراماتیک فولاد
کار در فولاد امسال به طرز عجیبی سخت بوده است. ما مشکلات زیادی داشته ایم و در این مقطع فصل این مسائل بیشتر هم می‌ شود. مثلا در بازی الهلال مسلمان، جماعتی و نونگ را نداریم و در بازی نفت امید خالدی و یوسف وکیا با ما نیستند. این موقعیت دراماتیکی است، ما در اکثر اوقات این فصل 11، 12 بازیکن بیشتر نداشته ایم و وقتی این شرایط را برای شما تشریح می‌ کنم به خودم حق می‌ دهم که از برد استقلال آنقدر خوشحال باشم.

بازی به بازی جلو می‌ رویم
در مورد اینکه فولاد مدعی قهرمانی هست یا نه حرفی نمی‌ توانم بزنم من فعلا فقط به بازی الهلال فکر می‌ کنم. کسی چه می‌ داند که فردا چه اتفاقی می‌ افتد.

الهلال بهترین تیم عربستان است
من دو بار با الهلال بازی کرده ام که یک تساوی و یک شکست مقابل این تیم دارم. آنها را خوب می‌ شناسم، الهلال همیشه بهترین تیم عربستان است و اگرچه حالا النصر در صدرجدول لیگ این کشور قرار دارد اما باز هم به نظر من الهلالی ها 10 بار بهتر از النصر هستند. من برای معجزه دوم به عربستان می‌ روم؛ معجزه اول در بازی استقلال اتفاق افتاد.

آنها با تمام قوا می‌ آیند
عربستان برای لیگ قهرمانان آسیا 20 بازیکن آماده و مشهور دارد و مهاجم محروم آنها نیز به این تیم بازگشته است ولی ما با یک تیم 10 نفره و با جمعی بازیکن جوان به ریاض می‌ رویم. این به این معنا نیست که امیدوار نیستیم و شاید به ما این اعتماد به نفس را بدهد که با فراغ بال بازی کنیم. با یک جور آزادی ذهنی و بدون ترس از شکست.

برچسب‌ها: استقلال تهران فولاد خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 4

211 اسم عشقو نیار1394/01/16

شائولین اردبیل: زیدیم خخ خخ

16 فروردين (16:34)


☆★esteghlᗩl: خخ دقیقا

16 فروردين (16:27)


-پسران استقلالی: ب قول دبیر فیزیکمون وقتی مربیا تیمشون ب تیم بزرگی مثل استقلال گل میزنه میخوان از شادی شلواراشونو بکشن پایین

16 فروردين (15:15)


.امیرتتلو.: برو بابا

16 فروردين (14:51)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.