خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

مسی در آستانه رسیدن به 400 گل.پیش بینی بازی امشب بارسلونا

مسی در آستانه رسیدن به 400 گل.پیش بینی بازی امشب بارسلونا
سال از آخرین پیروزی بیلبائو در نوکمپ می‌گذرد و بارسلونا در طول این چندین سال، قدرت و جنگندگی زیادی در خانه و با حمایت هوادارانش نشان داده است. پس از شکست عجیب 2-0 مقابل هرکولس، بارسلونا در 76 بازی خانگی در لالیگا، تنها در 2 بازی شکست خورده است. دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو امشب در هفته ی سوم لالیگا در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر می‌روند.
13 سال از آخرین پیروزی بیلبائو در نوکمپ می‌گذرد و بارسلونا در طول این چندین سال، قدرت و جنگندگی زیادی در خانه و با حمایت هوادارانش نشان داده است. پس از شکست عجیب 2-0 مقابل هرکولس، بارسلونا در 76 بازی خانگی در لالیگا، تنها در 2 بازی شکست خورده است.
لوئیس انریکه در دو بازی ابتدایی خود موفق به کسب پروزی شده و 6 امتیاز کامل را به دست آورده است. او حالا تیم کامل خود را در اختیار دارد و مصدومان او، شرایط بازی را پیدا کرده‌اند. جرمی متیو مصدوم اصلی بارسا بود ولی ایوان راکیتیچ، نیمار و رافینیا نیز هنوز کاملا آماده نیستند. این پیروزی می‌تواند شروع یک دوره جدید در بارسا باشد که زیاد هم ناآشنا نیست. مسی فصل را با دو گل شروع کرده و با زدن دو گل در بازی امشب، می‌تواند خود را به چهارصدمین گلش با پیراهن بارسلونا برساند. او همچنین 6 فصل است که موفق شده به طور مداوم مقابل بیلبائو گلزنی کند.
فصل گذشته، آرتیز آدوریز در ابتدا بیلبائو را پیش انداخت ولی گل‌های پدرو و مسی باعث شد تا بارسلونا 2-1 پیروز شود. بیلبائو فصل گذشته را در رده چهارم به پایان رساند و با شکست دادن ناپولی در پلی آف، موفق شد مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند. آنها اولین بازی فصل خود مقابل مالاگا شکست خوردند ولی موفق شدند لوانته را 3-0 شکست دهند و با پیروزی پا به این دیدار بگذارند.
امشب بارسلونا پیراهن "سنیرا" یا همان پیراهن سوم خود که پرچم کاتالونیاست را به تن خواهد کرد.

برچسب‌ها: مسی 400 گل بازی امشب

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

65 7

605 مادی1393/06/22

با رسلونا: باریکلا

22 شهریور (21:51)


روژینا88: افرین دمش گرم بااین که موقعیتش پیش نیومدگل بزنه ولی گل کاشت

22 شهریور (21:51)


ترمیناتوووووور: حیف شد ولی دمش گرم!کینگمون مثل همیشه گل کاشت...دیوونه این پاس گلاتم من!!

22 شهریور (20:34)


سلطان امل: عشق منی هرچند گل نزدی امشب ولی 2 تا پاس گل دادی

22 شهریور (20:27)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi