خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

سعداوی: مسئولان مشکل بازیکنان سرباز فولاد را حل کنند

سعداوی: مسئولان مشکل بازیکنان سرباز فولاد را حل کنند
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا انتظار داریم مسئولان مشکل سربازی بازیکنان فولاد را حل کنند.
نعیم سعداوی ، شرایط روحی بازیکنان این تیم پس از کسب دو نتیجه شکست متوالی در بازی های لیگ برتر اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده و به منظور آماده سازی تیم برای کسب نتیجه مطلوب در بازی روز چهارشنبه مقابل تیم السد قطر، به گونه ای برنامه ریزی کردیم تا بازیکنان روحیه از دست رفته خود را بازیابند و با آمادگی لازم در این مسابقه که در سطح آسیایی است، حاضر شوند.

وی افزود: در حال حاضر بازیکنان هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی آمادگی خوبی دارند و تیم با یک شرایط مطلوب در حال انجام تمرینات آماده سازی است تا با دست پر از بازی روز چهارشنبه مقابل قطر از زمین خارج شویم.

مربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه این آمادگی در تیم وجود دارد که تیم السد قطر را با شکست بدرقه کنیم، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار می بریم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم زیرا هدف ما بعد از انجام یک بازی خوب و جلب رضایت هواداران و هموطنان، شکست حریف قطری و کسب سه امتیاز بازی است.

سعداوی عنوان کرد: علاوه بر تلاش و تمرینات بازیکنان و برنامه ریزی و تدارکات دیده شده از سوی کادر فنی تیم، یکی دیگر از عواملی که می تواند در افزایش روحیه تیم و کمک به کسب نتیجه دلخواه نقش داشته باشد حمایت هواداران همیشه همراه فولاد است.

وی تصریح کرد: هر چند تیم از لحاظ تعداد بازیکن با کمبود مواجه است و می توان گفت که در حال حاضر در حدود ۱۰ بازیکن اصلی در تیم حضور دارند اما تمامی بازیکنان موجود تیم حاضر هستند و خوشبختانه بازیکن غایبی نداریم. فقط متاسفانه تاکنون در خصوص وضعیت نهایی سربازی بختیار رحمانی، سروش رفیعی و شهاب کرمی نتیجه ای حاصل نشده است و مشکلات مربوط به این موضوع همچنان حل نشده باقی مانده است که در این راستا از مسئولان تقاضا داریم که نسبت به حل این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشند.

مربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: از آنجا که یکی از ملاک های ای اف سی برای تعیین سهمیه کشورها در مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان آسیا بر اساس نتایج بازی های تیم‌ها در سال جاری است بیش از گذشته نیازمند توجه مسئولان به رفع این مشکل و تعیین تکلیف بازیکنان سرباز هستیم تا بتوانیم با استفاده و بهره گیری از بازی و تجربه این بازیکنان در بازی های پیش رو نتایج مطلوبی گرفته و به این سهمیه دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها: فولاد خوزستان نعیم سعداوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

279 بایر اف سی1393/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi