خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,365

آخرین خبرها از تیم ملی فوتبال ایران

آخرین خبرها از تیم ملی فوتبال ایران
تیم ملی فوتبال ایران از اول فروردین ماه 94 به مدت 12 روز اردوی خود را در کشورهای اتریش و سوئد برپا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شفقنا ورزشی، در حالی که ادامه همکاری کارلوش کی‌روش با تیم ملی بعد از نوروز 94 مشخص خواهد شد، اولین اردوی ملی‌پوشان بعد از جام ملت‌های آسیا در اروپا برگزار خواهد شد. تیم کی‌روش به ترتیب در تاریخ پنجم و یازدهم فروردین به مصاف شیلی و اتریش خواهد رفت و دوازدهم فروردین نیز به کشور باز می‌گردد.

آنچه هنوز در مورد بازی ایران و شیلی قطعی نیست محل برگزاری این دیدار است، سوئدی‌ها با انجام این بازی در خاک کشورشان مخالفت‌ کرده‌اند. آن‌ها که به دیدار مقابل ایران نگاه اقتصادی دارند، معتقدند در صورتی که تیم ایران نتیجه ضعیفی در بازی با شیلی به دست آورد، ممکن است استقبال تماشاگران از بازی ایران و سوئد کم شود. فدراسیون فوتبال سوئد به دلیل بازاریابی انجام شده چنین تصمیمی گرفته و آن‌ها برای برای پخش تلویزیونی دیدار تیم ملی فوتبال سوئد با ایران اسپانسر تبلیغاتی فراهم کرده‌اند.

به نظر می‌رسد براساس توافقات انجام شده تیم ملی فوتبال ایران و شیلی در کشور اتریش به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ملی‌پوشان ایرانی از یکم تا پنجم فروردین ماه و پس از دیدار با شیلی در محل کمپ تیم ملی در اتریش حضور خواهند داشت. تیم کی‌روش تجربه حضور در این کمپ را پیش از آغاز جام جهانی 2014 برزیل دارد.

ایران یازدهم فروردین ماه و در دومین دیدار تدارکاتی‌اش به مصاف تیم سوئد خواهد رفت. سوئدی‌ها که با تیم کامل خود در این دیدار به میدان خواهند رفت از بازیکنانی بزرگی همچون زلاتان ابراهیموویچ نیز بهره می‌برند.

لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هنوز مشخص نیست، دعوت بازیکنانی همچون مهرداد پولادی و سروش رفیعی در این اردو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، آیا کی‌روش باز هم بر حضور پولادی در تیم ملی مصر خواهد بود و فشارهای وارده در این خصوص را به جان خواهد خرید؟

مربی پرتغالی تیم ملی با رهایی پژمان منتظری از بند مصدومیت و درخشش مرتضی پور علی گنجی با انتخابی سخت در مورد دفاع میانی تیم ملی مواجه خواهد بود. علاوه بر این در آخرین جلسه‌ای که بین حبیب کاشانی و محمد خاکپور به عنوان مسئولان تیم ملی امید با کی‌روش برگزار شده به نظر می‌رسد با توجه به کم اهمیت بودن بازی‌های تیم ملی امید در مرحله اولیه انتخابی المپیک ریو سردار آزمون و علیرضا جهانبخش نوروز 94 تیم ملی بزرگسالان را همراهی خواهند کرد.

کی‌روش که حرف و حدیث بر سر ماندن یا رفتنش بعد از حذف تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بسیار بود، عملکردش با حمایت قاطبه مردم همراه شد و همین مسئله عاملی بود تا فدراسیون فوتبال  و وزارت ورزش و جوانان همانگونه که بعد از جام جهانی به راحتی نتوانستند بر روی نام او خط بکشند تلویحا حرفی از اتمام قرارداد کی‌روش نزنند.  این مربی پرتغالی که نظر فدراسیون سوئد را برای برگزاری  دیدار دوستانه با ایران جلب کرده قطعا تا پایان نوروز 94 بر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. گفتنی است دیدار تیم ملی فوتبال ایران با شیلی نیز توسط هماهنگ کننده بازی ایران و عراق پیش از جام ملت‌های آسیا هماهنگ شده است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران کی روش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

231 16

1,366 ♛ تاج رضا ♛1393/11/25

گیمر بکس: یه بازیکن خارجی با قیمت2000000سکه میخواهم دارین بگین

6 اسفند (13:59)


بن 13: کم اهمیت بودن مرحله اول المپیکو خوب اومد چون تیم ملی همیشه در این مرحله حذف شده

26 بهمن (21:03)


سپاهان ماشاده: با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران

26 بهمن (19:07)


شفیعی تهران: مارو مسخره کردن نمیتونستن این بازی هارو قبل از جام ملت ها برگذار کنند

26 بهمن (13:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi