خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

مانچینی: ایکاردی باید بهتر شود

مانچینی: ایکاردی باید بهتر شود
روبرتو مانچینی سرمربی تیم اینتر معتقد است که مائورو ایکاردی باید تلاش کند تا سطح خود را بالاتر ببرد.
طرفداری - به گزارش فوتبال ایتالیا مهاجم آرژانتینی اینتر بهترین گلزن این تیم در این فصل سری آ می باشد اما پس از بروز مشکل با هواداران متعصب تیم و عدم خوشحالی پس از گلزنی برای این تیم کمی وارد حاشیه شده است.

مانچینی در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: "ایکاردی بازیکن جوان بسیار خوبی است و کار با او راحت است. او مهاجم بسیار آینده داری است ولی باید پیشرفت کند . او توانایی بسیار بالایی برای گلزنی دارد. همه از او می خواهیم که پیشرفت کند و خود او نیز می داند که علاوه بر گلزنی باید در کارهای تیمی نیز پیشرفت کند. یک مهاجم حرفه ای علاوه بر گلزنی باید در کارهای دیگر نیز موفق باشد و باید جنبه های مختلف بازی خود را بهبود بخشد. او به این مسئله آگاه است و تلاش می کند در همه زمینه ها پیشرفت کند. او آمار گلزنی بسیار خوبی دارد و اگر به این روند ادامه دهد بسیار خوب است."

مانچینی در ادامه درباره وضعیت اسوالدو که پس از بروز مشکل با سرمربی تیم با قراردادی قرضی و به مدت 5 ماه به تیم بوکاجونیورز پیوست صحبت کرد. او درباره اسوالدو گفت: "من مشکلی با اسوالدو ندارم. او به ملاقات من آمد و با یکدیگر دست دادیم. امیدوارم در بوکا موفق باشد گاهی شرایطی پیش می آید که ادامه کار سخت می شود. اسوالدو کیفیت بالایی دارد و آینده خود را رقم می زند. امیدوارم که هرچه زودتر به ایتالیا بازگردد."

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اسوالدو مانند بالوتلی است گفت: "آنها کاملا متفاوت هستند. من اسوالدو را به خوبی نمی شناسم و فقط چند هفته با او بوده ام. ماریو به زمان نیاز دارد. من گل او را دیدم و به او تبریک می گویم. او نشان داد که می تواند فوق العاده باشد و با گذشت زمان مطمئن هستم که او به سطح بسیار بالایی خواهد رسید."

برچسب‌ها: ایتالیا اینتر میلان سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

274 اس اس اینتر1393/11/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi