خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,116

باشگاه برای بهبود قرارداد مسی شرط گذاشت !

باشگاه برای بهبود قرارداد مسی شرط گذاشت !
در این جلسه که لیونل مسی و پدرش خورخه مسی و مدیریت باشگاه حضور داشتن در رابطه با میزان حقوق دریافتی مسی صحبت شد . قرارداد جدید مسی شامل افزایش مبلیغ قرارداد از 13 به 20 میلیون خواهد بود . خورخه مسی , بارمتئو و خاویر فائوس و آنتونی روسیچ در رابطه با شرایط جدید توافق کردند .

تبلیغ خطوط هوایی ترکیه توسط مسی لغو و خطوط هوایی قطر تبلیغ شود

لئو مسی که با کوبه برایانت در آگهی های تبلیغاتی یکی از شرکت های هواپیمایی ترکیه شرکت میکرد باید این تبلیغ را متوقف نماید و شرکتی که نامش بر روی پیراهن بارسلونا نوشته شده است که شرکتی قطری است را تبلیغ کند . همچنین مسی تمام درآمد تبلیغاتی خود را از شرکت جدید دریافت خواهد کرد .

تبلیغات بازسازی نیوکمپ

پروژه ی بازسازی ورزشگاه نیوکمپ یکی دیگر از شروط باشگاه است که برای بهبود قرارداد مسی در نظر گرفته شده است . به این ترتیب مسی باید در آگهی هایی مربوط به نیوکمپ در جذب سرمایه برای پروژه ی بازسازی نیوکمپ همکاری کند .تبلیغ سایر حامیان باشگاه

همانطور که در بالا نیز اشاره شد مسی باید شرکت هواپیمایی قطر را تبلیغ کنید . علاوه بر این مسی همچنین می بایست سایر شرکت هایی که نامشان بر روی پیراهن باشگاه ذکر شده است را نیز تبلیغ نماید . به این ترتیب مسی باید یونیسف , شرکت هواپیمایی قطر و اینتل را تبلیغ کنید .

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 2

21 مجتبی ملکی101393/02/18

من دز: این طوری که مسی شد پیام بازرگانی!قراره فوتبال بازی بکنه یا بره برای شرکتا تبلیغ بکنه!!

18 ارديبهشت (21:33)


قهرمان مجیدیه: خب پس مسی دوباره تو بارسا موندگاره

18 ارديبهشت (21:19)


هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi