خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,464

مصاحبه مفصل جادوگر!!!

مصاحبه مفصل جادوگر!!!
لیگ برتر در ایستگاه هفدهم خود قرار دارد و مسافرهایی مثل علی دایی، علی کریمی و یحیی گل محمدی را همراه خود می بیند. یحیی گل محمدی با آرامشی که دارد حسابش از دو نفر دیگر جداست. علی دایی هنوز هم به حضور در تهران و رسیدگی به مسائل تجاری خود اصرار دارد و این بار هدایت سایپا را بر عهده گرفته است. علی کریمی هم در یک اقدام ریسکی فعلا هدایت نفت تهران را بر عهده گرفته است. از این 3 بازیکن سابق پرسپولیس به نظر می رسد انتظار ها برای دیدن نفت تهران زیر نظر علی کریمی بیش از سایپای علی دایی و تراکتور با یحیی گل محمدی است. برای اینکه بیشتر متوجه جذابیت حضور علی کریمی برای اولین بار در مقام سرمربی روی نیمکت یکی از تیم های لیگ برتری باشیم، کافیست قسمت هایی از کُنش و واکنش های او در سالیان اخیر را بررسی کنیم. جادوگری جذاب که شخصیتش هم مانند نوع فوتبالش فریبنده و در مواقعی دلپذیر است.

برانکو مربی نبود!
علی کریمی پس از جام جهانی و عدم موفقیت تیم ملی زیر نظر همین برانکو، لب به اعتراض گشود و تا جا داشت به برانکو تاخت. او در جملات معروفش اینگونه از خجالت برانکو در آمد: « در صورتی كه برانكو واقعا مربی تيم ملی بود اكنون به همراه تيم به ايران باز می‌گشت و جواب مردم را می ‌داد. تيم ما تيمی نبود كه در جام جهانی موفق شود و برانكو مربی‌ای نبود كه كار بزرگی انجام دهد».

دوزار فوتبال بلد نیست!
در دیدار پرسپولیس برابر سایپا و بعد از بازی ضعیف سامان آقازمانی و تکل اشتباهش روی پای بازیکن سایپا، وقتی دوربین علی کریمی را نشان می داد، او با عصبانیت گفت: «دوزار فوتبال بلد نیست!». این صحنه را عادل فردوسی پور در برنامه نود هم به نمایش در آورد و گفت: «کاملا واضح است که دارد می گوید آقا زمانی دوزار فوتبال بلد نیست»

عوضش کنید!
در زمان حضور ژوزه و پس از بازی با نفت تهران كه با نتیجه مساوی به پایان رسید، کریمی در رختكن و جلوی همه مربيان و بازيكنان به فارسی گفته بود كه بايد مربی را عوض كنند. ژوزه بعدها که فهمید علی کریمی چه کاری انجام داده اینگونه از این موضوع گله کرد: « در حالی كه عملكرد خودش در اين بازی در حد صفر بود. چرا همين جمله را به انگليسی نگفت؟ وقتی بازی مساوی شده يعنی همه به يك اندازه در نتيجه‌ نقش داشتند. زمانی كه مربی صحبت‌های تو را متوجه نمی ‌شود نبايد جلوی او حرفی بزنی. من اين كار كريمی را خيانت و ناجوانمردی می‌دانم.»

برای یادگاری نگه دار!
در دیدار پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان، فونیکه سی با زدن سه گل در دقایق 6، 27 و 34 خوش درخشید. میثاق معمارزاده که عملکرد بسیار ضعیفی در این بازی داشت، پس از بازی با حرکت عجیب علی کریمی مواجه شد. علی کریمی که از دست معمارزاده ناراحت بود، بعد از تعویضِ پیراهنش با فونیکه سی، وقتی وارد رختکن شد، پیراهن او را به سمت معمارزاده پرتاب کرد و به میثاق توصیه کرد که پیراهن را برای یادگاری پیش خودش نگه دارد.

مادر نزاییده هنوز!
علی کریمی تقریبا بعد از کنار رفتنش از تیم ملی سکوت را به بازگو کردن اتفاقات ترجیح داده بود تا اینکه با روزنامه خبرورزشی مصاحبه ای انجام داد و از حواشی و اتفاقات اطراف تیم ملی گفت. مصاحبه تمام می شود و علی کریمی هم خداحافظی می کند اما در تماس جدید علی کریمی وقتی لحن تندی هم داشت اتفاق جالبی رخ می دهد. علی کریمی می گوید: « همین الان یکی از سایت های ورزشی نوشته که علی كريمی به اين دليل اردوی تيم ملی را ترك كرد كه بازيكنان او را مسخره كرده و دست می‌انداختند. احترام همه ملی ‌پوشان واجب است ولی از قول من بنويسيد گنده‌تر از اين بازيكنان هم نمی‌توانند علی كريمی را مسخره كنند. بنويسيد هنوز مادر نزاييده بازيكنی بخواهد علی كريمی را مسخره كند. اين اتفاق در بايرن مونيخ آلمان نيفتاد چه رسد به فوتبال ايران.»

داستان خونه به خونه
ماجرا از این قرار است که در دیدار خونه به خونه برابر پارس جم جنوبی، علی کریمی در کنار مالک باشگاه نشسته و بعد از بازی ضعیف بازیکنان خونه به خونه گفته: « موهایم ریخته از دست اینها. مغزم کار نمی‌کنه. چرا اینطوری بازی می‌کنن؟ دیگه من نمی‌دونم هر کاری که خودت صلاح می‌دونی بکن.»
و با همین لحن ادامه داده که: «تعصب اینها از بازیکنان ما بیشتر است. من مطمئنم پول پنج بازیکن ما اندازه کل بودجه آن هاست. ببین چطور زحمت می‌کشند و می‌دوند. همش می‌گن بدنساز می‌خوایم، چه بدنسازی؟»

سبک بازی مورد علاقه
بعد از تساوی پرسپولیس برابر لخویا و انتقادهایی که از مهدی طارمی انجام می گرفت، علی کریمی در جواب یکی از مخاطبانش، از برانکو و سبک بازی پرسپولیس انتقاد کرد. علی کریمی در کامنتش نوشته بود: « تيم لخويا را مي شود برد به شرطی كه از توپ هاى هوايی كمتر استفاده كنيم و بيشتر از خلاقيت هاى بازيكنان های تیم روى زمين استفاده كنيم واز عمق به تيم حریف ضربه بزنيم». جملاتی که می تواند نشان دهد که سبک بازی مورد علاقه علی کریمی چگونه فوتبالی است، اما قطعا نمی تواند تضمینی باشد روی اینکه او می تواند این نوع از فوتبال را در نفت تهران پیاده کند.

برچسب‌ها: علی کریمی مصاحبه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

132 رئال تیتانز1396/04/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi