خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,382

علاقه لیورپول برای جذب آلکس چمبرلین

علاقه لیورپول برای جذب آلکس چمبرلین
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :رسانه های معتبر انگلیس گزارش داده اند که لیورپول علاقه مند است تا در ژانویه چمبرلین را به آنفیلد بیاورد. آلکس چمبرلین ، بازیکن ملی پوش آرسنال، در این فصل شش گل برای توپچی ها به ثمر رسانده است ولی از عدم حضور ثابت در ترکیب آرسنال ناراضی است، او چندی پیش هم به طور ضمنی اشاره کرده بود که احتمال دارد آرسنال را ترک کند. از قرارداد فعلی چمبرلین با آرسنال ۱۸ ماه باقی مانده است.
قیمت آلکس چمبرلین حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون پوند برآورد می شود. لیورپول امیدوار است تا از شرایط نه چندان خوب این بازیکن در آرسنال ، نهایت استفاده را ببرد و او را راضی به حضور در آنفیلد کند. اما بر سر راه انتقال او به آنفیلد، دو مسئله بزرگ وجود دارد.
آرسنال و لیورپول در این فصل هر دو برای قهرمانی در لیگ می جنگند ، توپچی ها فعلاً سه امتیاز کمتر از قرمزهای بندر لیورپول دارند و رقابت دو تیم برای جایگاه بهتر در لیگ برتر، شاید باعث شود که آرسنال از فروش این بازیکن به یکی از رقبای اصلی خود اجتناب کند. در عین حال، روابط دو باشگاه از سال ۲۰۱۳، خیلی خوب نیست. در تابستان آن سال بود که آرسنال برای خرید سوارز، پیشنهاد ۴۰ میلیون پوند + یک پوند را ارائه کرد. پیشنهادی که به سرانجام نرسید و نهایت آن فقط خراب شدن رابطه دو باشگاه بود.

برچسب‌ها: لیورپول آلکس چمبرلین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

93 جرارد81395/10/09

11 دی (17:49)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi