خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,054

پرسپولیس به دنبال یک کاپیتان و چند بازیکن دیگر

پرسپولیس به دنبال یک کاپیتان و چند بازیکن دیگر
زمان زیادی تا نیم ‌فصل و نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده است. اواخر ماه آینده و پس از اتمام دیدار پرسپولیس مقابل راه‌آهن یزدان، سرخپوشان وارد فضای جذب بازیکن می‌شوند. نقل و انتقالاتی که برای برانکو ایوانکوویچ بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ورزش 11، او در طول فصل، چند باري نسبت به اين قضيه غرولند كرد كه بازيكنان زيادي ندارند و نيمي از همين بازيكنان نيز مدام به تيم ‌ملي دعوت مي‌شوند و به اردو مي‌روند. پروفسور حتي از اينكه دستش روي نيمكت خالي است، گلايه‌هاي زيادي داشت و بارها اين موضوع را مطرح كرده بود و با اين حساب، عجيب نيست اگر برنامه‌هاي زيادي براي حضور پرقدرت در نقل و انتقالات زمستاني داشته باشد.

اما از همين حالا، زمزمه‌هاي زيادي در مورد عملكرد پرسپوليس به گوش مي‌رسد. اولين شايعه مربوط به محمد نوري است. كاپيتان فصل قبل كه به دنبال يك ماجراجويي بزرگ بود، به باشگاه مسيمير قطر رفت اما هرگز فكرش را نمي‌كرد اين باشگاه، به اندازه كافي قدرتمند نباشد. نوري البته آنجا بازوبند كاپيتاني مي‌بندد كه اين اعتبار را از حضور در پرسپوليس به‌ دست‌ آورده اما آ‌ن‌قدر تيمش ضعيف است كه كيفيت بازي نوري را نيز تنزل داده است.

شنيده‌ها حكايت از اين دارد كه شايد نوري به صورت توافقي و در نيم ‌فصل از باشگاه مسيمير جدا شده و به پرسپوليس بپيوندد. او البته هرگز نسبت به اين شايعه، واكنش جدي براي تكذيب نشان نداده و مسئولان باشگاه نيز مذاكرات پنهاني را شروع كرده‌اند تا در فصلي كه پرسپوليس، كاپيتان آرام و بي‌حاشيه خود را از دست داده، كاپيتان فصل گذشته را به تيم برگرداند آن هم در شرايطي كه پرسپوليس در خط مياني، نياز مبرم به يك بازيكن باتجربه دارد.

همچنين خبرهايي مبني بر علاقه كادر فني به جذب يك مهاجم سرعتي و يك وينگر تمام‌كننده با قدرت بالاي دريبلينگ به گوش مي‌رسد. اگر در روزهاي آتي، نام محمدرضا خلعتبري براي بازگشت به پرسپوليس به گوش‌‌تان خورد، زياد تعجب نكنيد. در كنار اينها، يك مدافع مياني كه شايد شجاع خليل‎زاده باشد نيز مورد توجه يكي از مربيان پرسپوليس قرار گرفته و نام او نيز در يك جلسه محرمانه در باشگاه مطرح شده بود. در روزهاي آينده بايد منتظر اخبار جديدي در اين مورد باشيد.

جهت حمایت از سایت مردمی ورزش 11، این سایت را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید

برچسب‌ها: پرسپولیس کاپیتان و بازیکن جدید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

336 محمد00771394/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi