خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

ترکیب احتمالی نفت تهران در فصل 94-95

ترکیب احتمالی نفت تهران در فصل 94-95
فصل نقل و انتقالات رو به اتمام است و تیم‌ها در حال نهایی کردن ترکیب خود. نفت تهران که چند سالی است نتایج بسیار خوبی کسب می‌کند، از درخشش با حسین فرکی گرفته تا ادامه راه توسط یحیی گل‌محمدی و تکرار جایگاه سومی توسط علیرضا منصوریان، فصل آینده در سه جبهه لیگ، حذفی و آسیایی حضور خواهد داشت. این تیم که در نقل و انتقالات تا حدودی موفق ظاهر شد، روز گذشته پس از جذب سید جلال حسینی، دفتر خریدهای خود را بست و اعلام کرد که ترکیبش کامل شده است. به همین منظور نگاهی داشتیم به ترکیب احتمالی این تیم در فصل پیش رو.

دروازه‌بان:

علیرضا بیرانوند (دروازه بان)؛ دروازه‌بان موفق فصل پیش، علیرغم تلاش چشم‌گیرش برای جدایی از نفت و پیوستن به استقلال یا تراکتور، این فصل در تهران ماندگار شد و سال دیگر به همراه نفت در آسیا حضور خواهد داشت.

خط دفاعی:

کارلوس سانتوس (مدافع میانی)؛ کارلوس سانتوس دی خسوس مدافع گلزن فصل پیش ذوب آهن که مورد توجه منصوریان قرار گرفته بود، با ثبت قرارداد یک ساله فصل آینده برای این تیم تهرانی به میدان خواهد رفت.

سید جلال حسینی (مدافع میانی)؛ پس از کشمکش های فراوان پیرامون پیوستن سید جلال به پرسپولیس، این مدافع مستحکم سرانجام عازم نفت تهران شد.

وحید حمدی نژاد (مدافع چپ)؛ بازیکن باتجربه تیم نفت سال گذشته با عملکرد خوب خود علاوه بر حراست از دفاع چپ نفت، پایه گذار بسیاری از حملات تیمش نیز بود.

مهدی شیری (مدافع راست)؛ جوان باانگیزه تیم نفت که از ملوان به این تیم پیوسته بود و فصل پیش حضوری موفق در تیم داشت.

خط میانی:

علی عزتی (هافبک دفاعی)؛ کاپیتان تیم نفت با رد پیشنهاد پرسپولیس سال دیگر قرارداد خود را با تیم تمدید کرد. پس از جدایی کامیابی نیا، نفت از عدم حضور هافبک دفاعی کلاسیک رنج می برد. دیوید ویکروم بازیکن کامرونی این تیم که سابقه حضور در تیم ملی امید و جوانان کشورش را دارد، امیدوار است با رهایی از چنگ مصدومیت بتواند نمایش قابل قبولی از خود نشان دهد. همچنین در این پست، محمد دانشگر مدافع فصل پیش فجرسپاسی که با عملکردی ستودنی به عضویت تیم ملی امید درآمد نیز درلیست منصوریان حضور دارد.

ایمان مبعلی (هافبک میانی)؛ هافبک بازیساز و بهترین پاسور گل لیگ برتر، در لیگ سال گذشته فروغی دوباره داشت و بدون او موفقیت های متوالی تیم نفت امکان پذیر نبود.

سیامک کوروشی (هافبک میانی)؛ مدافع فصل پیش نفت که با رد پیشنهاد فولاد در این تیم ماندنی شد، امیدوار است امسال موفق به جلب اعتماد کی‌روش شود.

پیام صادقیان (هافبک نفوذ)؛ با استعداد و پرحاشیه، که چندی است از روزهای اوج به دور است. او امیدوار است با کمک علیمنصور احیا شود و جایگزین مناسبی برای غلامرضا رضایی باشد. وگرنه خیلی راحت جایش را به بازیکنانی چون دوناوان دیکمن و دیوید ویکروم خواهد داد. منصوریان در صورت استفاده از ویکروم به عنوان هافبک تهاجمی ناچار باید فکری به حال هافبک دفاعی تیمش بکند.

وحید امیری (هافبک نفوذی)؛ ارزانترین ملی پوش لیگ برتر که فصل پیش با درخشش در نفت به یکی از ستاره های تیم کی‌روش تبدیل شد، فصل آینده نیز نفت را در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نفت همراهی خواهد کرد.

خط حمله:

ارسلان مطهری (مهاجم)؛ مهاجم فرصت طلب و هوشیار تیم نفت که 5 گل از 7 گل خود را در دقایق پایانی فصل به ثمر رساند و از بهترین های فصل پیش بود.

ترافیک مهاجمان آماده نیز از دیگر دردسرهای شیرین منصوریان است. او با به خدمت گرفتن مومنی مهاجم فصل پیش استقلال خوزستان و عیسی آل کثیر آقای گل لیگ دسته اول تا حدودی خیال خود را بابت مهاجم نوک گلزن و آماده راحت کرده است

برچسب‌ها: نفت تهران هواداران نفت تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

834 شاهنشاه مردگان1394/04/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi