خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

اعتراف توران: بازی کنار مسی رویای من بود

اعتراف توران: بازی کنار مسی رویای من بود
آردا توران، بازیکن جدید بارسلونا، مدعی شده که حضور در کنار نیمار، مسی و اینیستا رویایی بوده که محقق شده است.

ملی پوش ترکیه ای اتلتیکومادرید اخیرا انتقالش به بارسا را قطعی کرده است و بعد از پیوستن به آبی و اناری ها گفته:«برای من بازی کردن در کنار مسی، نیمار و اینیستا یک رویا بود. این ها الگوهای من هستند. این ها بهترین تیم دنیا را ساخته اند». توران اما تا ژانویه نمی تواند برای بارسا بازی کند و خودش هم می داند که این کار سختی است:«سخت است که 6 ماه بازی نکنی. اما مهم ترین چیز این است که من قرار است برای بارسلونا بازی کنم. تا زمانی که ژانویه برسد و اولین بازی را برای بارسا انجام دهم تلاش و تمرین می کنم. می خواهم به تیم کمک کنم که جام کسب کند». توران درباره لوئیز انریکه هم گفت:«مهم این است که انریکه خواسته من در بارسا بازی کنم. درباره موقعیت بازی ام بعدا تصمیم گیری می شود و باید ببینیم چه می شود. شماره؟ نمی دانم چه شماره ای می پوشم. خیلی هم مهم نیست». توران حالا شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد:«خوشبختانه شانس بردن آن را دارم. به بردنش احتیاج هم دارم. می خواهم برای بارسا بازی کنم که بهترین تیم دنیاست».

برچسب‌ها: بارسلونا اردا توران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

301 مهردادبارسا1394/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi