خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,261

سعید معروف: علی کریمی در آسیا هم بی‌رقیب بود، طرفدارش بـودم

سعید معروف: علی کریمی در آسیا هم بی‌رقیب بود، طرفدارش بـودم
وبسایت رسمی برنامه نود - دوشنبه‌ای که گذشت، جمعی از ستاره‌های ورزش و هنر که همیشه در کارهای خیر پیش‌قدم هستند، در سالن همایش رایزن دور هم جمع شدند تا در مراسم افطاری به میزبانی لیلا بلوکات، به نفع کودکان معلول و مبتلا به سرطان قدمی بردارند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرورزشی، سعيد معروف ستاره اين روزهاي واليبال، علي كريمي چهره محبوب فوتبال ايران، حامد حدادي ستاره بسكتبال به اتفاق هنرمندان مطرحي نظير اكبر عبدي، رامبد جوان، جواد رضويان، امير جعفري، مهراب قاسم‌خاني، پوريا پورسرخ، سياوش خيرابي، مهدي ماهاني، فاطمه گودرزي، فريبا كوثري، شقايق دهقان، پرستو صالحي، آناهيتا همتي و... مهمان ليلا بلوكات بودند.

هنرمندان و ستاره‌هاي ورزش تأكيد كردند شكرانه سلامتي‌ ما همين است كه تا مي‌توانيم به اين كودكان كمك كنيم و جدا از كمك‌هاي نقدي و به موازات حمايت مالي از مراكزي كه متولي كمك به كودكان معلول و مبتلايان به سرطان هستند، اين فرهنگ را در جامعه به وجود بياوريم كه از كودكان نيازمند، چه آنهايي كه بيماري جسمي دارند و چه آنهايي كه بي‌سرپرست يا بدسرپرست هستند، حمايت شود. اين مراسم دوشنبه‌ شب هنگام افطار آغاز شد و تا حوالي اولين ساعت بامداد سه‌شنبه ادامه داشت.

در اين مراسم امير جعفري تا مي‌توانست با علي كريمي شوخي كرد. اين هنرمند استقلالي حتي موقع عكس گرفتن كنار كريمي، عدد ۴ را نشان داد و جادوگر كه پيش‌بيني مي‌كرد جعفري اين حركت را انجام بدهد عدد ۲ را نشان داد تا ۴ جعفري با عدد ۲ او بشود ۶ ... در جريان همين مراسم، سعيد معروف و علي كريمي حسابي از هم تعريف كردند. معروف گفت: «من طرفدار علي كريمي بودم، او فوتبالش از ايران فراتر بود و در آسيا هم رقيب نداشت.»

علي كريمي هم گفت: «سعيد واقعاً ستاره واليبال جهان است. از تماشاي بازي او لذت مي‌برم. وقتي او پاس مي‌دهد، من كه تماشاچي هستم به وجد مي‌آيم. سعيد به من لطف دارد، به قول خودش، قبلاً او طرفدارم بود، حالا او بازي مي‌كند و من تماشاگرش هستم.» وقتي از كريمي درباره پرسپوليس پرسيدند، جواب داد: «پرسپوليس دلسوزان واقعي‌اش را مي‌خواهد، براي درست شدن اين تيم، كساني بايد بيايند كه دلسوز پرسپوليس باشند. هواداران نگران هستند و حق هم دارند. باور كنيد اين روزها من خيلي كم فوتبال را تعقيب مي‌كنم و بيشتر براي تماشاي واليبال وقت مي‌گذارم.»

برچسب‌ها: علی کریمی سعید معروف اسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

468 بارسا13691394/04/10

فوتبالیستا1: دمتون گرم

11 تیر (11:59)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi