خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,823

نامه خداحافظی چک

نامه خداحافظی چک
پتر چک، پس از امضای قرارداد با آرسنال، نامه ای برای خداحافظی از چلسی منتشر کرده است.
توسط وب سایت باشگاه چلسی، نامه ای خطاب به اعضای تیم چلسی و هواداران از همه خداحافظی کرد که به شرح زیر می باشد:

من هیچگاه فکر نمی کردم این اتفاق بیافتد، اما حالا باید با باشگاه فوتبال چلسی خداحافظی کنم. باشگاهی که از سال 2004 که به آنجا آمدم، در تک تک دقایق با آن زندگی کردم. باشگاهی که فکر می کردم در آنجا دستکش ها و کفش هایم ر اویزان خواهم کرد و فوتبالم را در آنجا تمام کنم. اما همیشه آنطور که فکر کنیم زندگیمان پیش نمی رود.

از سال 2004 دوره فوق العاده ای داشته ام، صعود های بسیار و نزول های کم. ما برنامه ریزی کردیم تا تک تک جام های انگلستان را ببریم، همینطور جام های اروپایی را که بزرگترین آنها لیگ قهرمانان اروپا بود. به گذشته و آنچه بدست آورده ایم نگاه می کنیم، اولین و تنها دابل ما در لیگ در سال 2010 و دو قهرمانی پشت سر هم در سال های 2005 و 2006 و چندین قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. من نمی توانم بیشتر از این حد به تیمی که با آن تاریخ را نوشتیم افتخار کنم.

تابستان گذشته، بعضی چیزها تغییر کرد و من متوجه شدم که دیگر من دروازه بان شماره 1 نیستم، اما چنین احساسی را داشتم که زمان مناسبی برای رفتن من نبود. در طور این فصل برایم خیلی واضح شد که موقعیت من بهتر نخواهد شد و در صحنه حرفه ای من چنین شرایطی نیست که روی نیمکت بنشینم. من تصمیم را گرفتم تا به یک چالش جدید بروم.

بازی های محدودی که کردم، این شانس را به من داد تا استراحت ذهنی کنم و بتوانم به این نتیجه برسم که چقدر از فوتبال بازی کردن در سطح اول، چقدر لذت می برم. چرا که در هر بازی دلم برای حضور در زمین تنگ می شد که دیگر درگیر آن بازی نبودم. من چنین حسی را به فوتبال دارم، انگیزه ای این چنینی و گرسنگی برای موفقیت، این را از ابتدای شروع حرفه ای ام داشته ام و عاشق چالش هایی هستم که توسط بازیکنانی که رو به روی تو در لیگ برتر به تو وارد می کنند. به طور واضح در بهترین و چالش بر انگیز ترین لیگ در دنیا.

برای همین با آقای آبراموویچ در باره ماندنم در لیگ برتر صحبت کردم و باید از او از ته قلبم تشکر کنم، چرا که او از تصمیم من حمایت کرد. این برای من خیلی می ارزد چرا که چلسی بدون او شاید الآن اینجا که هست، نبوده است. او شایسته اعتبار زیادی است که برای باشگاه و ما انجام داده است.

من شخصا می خواهم از تمام کسانی که در باشگاه چلسی مشغول هستند از حمایتشان تشکر کنم، تمام بازیکنان، کارکنان، سرمربی و تمام مربیان که از کار کردن کنار آنها در این چند ساله خرسندم.بدون آنها رسیدن به موفقیت های گذشته، امکان ناپذیر بوده است.

امامهم ترین انها، یک تشکر ویژه از هواداران چلسی است. من برای آنها همه کار کردم و آنها هم به من عشق برگرداند. من هرگز آنها را فراموش نمی کنم و همیشه همراه من خواهد بود. ما دوباره یکدیگر را خواهیم دید اما این بار درون دروازه تیمی دیگر. امیدوارم شما (هواداران) گذشته را به یاد داشته باشید و بدانید که الآن زمان این است که چالشی جدید داشته باشم.

برای تمام اعضای باشگاه چلسی بهترین ها را در فصل جدید آرزو دارم.به خاطر 11 سال فوق العاده از شما ممنونم.

برچسب‌ها: چلسی پتر چک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

189 دیدیر دروگبا1394/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi