خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

ثابت کردم پرسپولیسی ام رامین رضاییان: برانکو برند است

ثابت کردم پرسپولیسی ام  رامین رضاییان: برانکو برند است
ثابت کردم پرسپولیسی ام
رامین رضاییان: برانکو برند است

رامین رضاییان سرانجام پرسپولیسی شد. مدافع راست ملی پوش راه آهن، دومین صید پرسپولیس بعد از کمال کامیابی نیا بود.

رضاییان که عنوان گلزنترین مدافع لیگ چهاردهم را به خود اختصاص داد در گفتگو با خبرنگار " مستر90 " در مورد پرسپولیسی شدنش صحبت کرده است.

اثبات کردم پرسپولیسی ام
من با پرسپولیس چندجلسه صحبت کردم. خیلی ها می گویند که به خاطر پول پرسپولیسی شدم. باید به این عده بگویم که پرسپولیس تنها باشگاهی بود که من برای مذاکره به آنجا رفتم. اگر بحث پول بود که باشگاه های دیگر پول بیشتری به من می دادند. پرسپولیس تنها باشگاهی بود که من وارد آن شدم و خودم در مذاکره حضور داشتم. پیشنهاد بقیه باشگاه ها را مدیر برنامه ام بررسی می کرد اما برای جلسه با پرسپولیسی ها، خودم هم آمدم و این می تواند اثبات کند که پرسپولیسی ام و به این تیم علاقه دارم. دوست نداشتم در حرف بگویم که پرسپولیس را دوست دارم. می خواستم در عمل نشان بدهم و خوشبختانه سه جلسه مذاکره با مسئولان این تیم و در نهایت توافق نشان داد که چقدر پرسپولیسی ام.

پدرم هم پرسپولیسی است
پدرم وحشتناک پرسپولیسی است. هوادار دو آتشه پرسپولیس و عاشق رنگ قرمز. او و دکتر شیخانی در پرسپولیسی شدن من نقش داشتند. ضمن اینکه باید از هواداران تشکر کنم که در کوچه و خیابان از من می خواستند که با پرسپولیس قرارداد ببندم و پیراهن این تیم را بپوشم. من با مدیریت خوب باشگاه پرسپولیس صحبت کردم و خوشحالم که در نهایت به توافق رسیدم. امیدوارم که بتوانم بازیکن شایسته ای برای پرسپولیس باشم و بتوانم هواداران را شاد کنم.

از پیشکسوتان رخصت می گیرم
از همه پیشکسوتان اجازه می گیرم که پیراهن پرسپولیس را بپوشم. بازیکنان بزرگی در پرسپولیس بازی کرده اند و من افتخار می کنم که راه آنها را ادامه می دهم و پیراهن پرسپولیس را می پوشم. ضمن اینکه تازه به این تیم آمده‌ام و از همه هواداران می‌خواهم که صبور باشند و تیم را حمایت کنند تا پرسپولیس موفق شود باعث افتخارم است که به این باشگاه آمده‌ام.

بازیکن میلیاردی نیستم
با خیلی تیم‌ها صحبت کردم از باشگاه‌های دیگر می‌توانستم مبالغ بیشتر از پرسپولیس بگیرم. اسم باشگاه‌ها را نمی‌آورم اما چون خودم به پرسپولیس علاقه‌مند بودم به این تیم آمدم. به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم، آمده‌ام تا در پرسپولیس پیشرفت کنم. اینکه می‌گویند رضاییان از پرسپولیس درخواست یک میلیارد و 300 میلیونی داشته است، درست نیست. ضمن اینکه نمی‌شود گفت من بازیکن میلیاردی‌ام. این حرف‌ها را اصلاً‌دوست ندارم و نمی‌خواهم نقش کوچکی در موفقیت‌های پرسپولیس داشته باشم.

فقط شعار نمی دهم
نمی‌خواهم پاسخ انتظارها را با حرف بدهم. می‌خواهم با توان فنی و عملکردم پاسخ بدهم و بهترین عملکرد را داشته باشم. اینکه بگویم فوق العاده هستم و شعار بدهم قشنگ نیست. من به پرسپولیس آمدم، به خاطر هواداران پرشور و به خاطر اینکه نقش پررنگی در موفقیت این تیم داشته باشم.

برانکو برند است
با برانکو کار نکرده ام اما او یک برند است. سالها مربی تیم ملی بوده و در باشگاه های بزرگ کار کرده. شخصیت بالایی دارد و مطمئنم که از او خیلی چیزها یاد می گیرم. یکی از دلایلی که به پرسپولیس آمدم حضور برانکو و مدیران باشگاه بود. امیدوارم مربیان دیگری که مرا برای تیمهایشان می خواستند درکم کنند. از همه آنها عذر می خواهم و امیدوارم که موفق باشند.

برچسب‌ها: رامین رضائیان پرسپولیس نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

578 0090م1394/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi