خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

آخرین شایعات نقل و انتقالات یووه

آخرین شایعات نقل و انتقالات یووه
اخبار نقل و انتقالات یووه طبق آخرین شایعات:

آندرا آنیلی طی مصاحبه ای اعلام کرد که حدود ۲۰۰ میلیون یورور برای نقل و انتقالات در اختیار جوزپه ماروتا قرار داده است البته این پول شامل دستمزد های بازیکنان و کارکنان فعلی تیم یوونتوس نیز میباشد.

با اینکه جدایی پیرلو از یوونتوس توسط ماروتا مورد تکذیب قرار گرفت اما آندره‌آ پیرلو در منطقه ترایبکا در شهر نیویورک، آپارتمانی را خریداری کرده است. گفته می شود او با دستمزدی ۱۲ میلیون یورویی برای هر فصل راهی MLS خواهد شد.گفته میشود در صورت جدایی پیرلو اولین گزینه یووه برای این پست ایسکو بازیکن خلاق و تکنیکی رئال مادرید است و گزینه ی دوم اسکار هافبک برزیلی چلسی.

وضعیت فدریکو برناردسکی در فیورنتینا بحرانی شده است. این پدیده فوتبال ایتالیا که خیلی ها او را ستاره آینده تیم ملی می دانند، کمتر در فیورنتینا مورد توجه قرار می گیرد.نماینده برناردسکی می گوید به حد کافی از فیورنتینا خبر بد شنیده است و موکلش به زودی به یوونتوس می پیوندد.

به خاطر به پایان رسیدن قانون مالکیت مشترک در سری آ یوونتوس باید تکلیف دو جوان با استعداد خود یعنی ریچموند بواکیه و دومنیکو براردی را در تابستان پیش رو مشخص کند.

گفته میشود باشگاه یوونتوس با ماریو مانژوکیچ به توافق رسید و حالا همه چیز به مذاکرات بین دو باشگاه بستگی دارد. بیانکونری انتظار دارد کارلوس توز به زودی راهی لیگ آرژانتین شود و به همین دلیل دنبال جایگزینی برای اوست. گفته می شود جانلوییجی بوفون در جریان بازی ایتالیا – کرواسی در مقدماتی یورو ۲۰۱۶، پیامی برای ستاره کروات داشته است.

تیم لیورپول قصد دارد کارلوس توز را تطمیع نماید تا به لیگ برتر انگلستان بازگردد و برای به خدمت کردن این مهاجم ۱۵ میلیون پوندی با پاریس سن ژرمن، اتلتیکو مادرید و بوکا جونیورز رقابت خواهد کرد.یوونتوس به کارلوس توز تا روز چهارشنبه فرصت داده است که تصمیم خود را مبنی بر ماندن یا ترک این باشگاه اعلام نماید.

دانیلو بازیکن ۱۹ ساله و برزیلی اسپورتینگ براگا که با نمایش درخشانش در جام جهانی زیر ۱۷ ساله ها در سال ۲۰۱۳، نظر باشگاه های زیادی را به خود جلب کرد اکنون مورد نظر مسئولین یوونتوس قرار گرفته است.طبق آخرین شایعات دانیلو هافبک برزیلی باشگاه براگا در فصل آینده برای یوونتوس به میدان خواهد رفت.

آرتورو ویدال هافبک شیلیایی یوونتوس یکی از اولویت های رافا بنیتز در فصل نقل و انتقالات است. یوونتوس تا حد امکان از فروش آرتورو ویدال خودداری خواهد کرد، اما حفظ همزمان ویدال و پوگبا کار دشواری خواهد بود. ویدال پیش از این توجه مسئولین بایرن مونیخ، آرسنال و منچستر یونایتد را نیز جلب کرده بود.وی همچنین علاقه مند است لئوناردو بونوچی مدافع ملی پوش یوونتوس را نیز به خدمت گیرد.البته طبق اخبار رسیده از ایتالیا، بونوچی در همان جلسه اول مذاکره بر سر تمدید قرارداد، پیشنهاد یوونتوس را قبول کرده است.

قرارداد سیمونه پپه با یوونتوس تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ اعتبار دارد و باشگاه یوونتوس برنامه ای برای تمدید قرارداد بازیکن شماره ۷ تیمش ندارد.

یوونتوس قصد دارد یک مدافع راست خوب جذب نماید تا استفان لیخشتاینر را به چالش بکشد.فابینیو از موناکو و پابلو زابالتا از منچستر سیتی گزینه های مدنظر یوونتوس برای تقویت دفاع راست تیمش در تابستان هستند.

باشگاه ایبار به همراه ختافه و رایو وایکانو در تلاشند تا نیکولا لیالی دروازه بان آینده دار ایتالیایی تحت مالکیت یوونتوس را برای فصل آینده به تیم خود منتقل کنند.

مدتی است که شایعه علاقه یوونتوس به جذب راجا ناینگولان مطبوعات ایتالیایی را پر کرده است و اخبار زیادی دراین باره منتشر شده، حالا رسانه های ایتالیایی می گویند ماسیمیلانو آلگری شخصا با هافبک بلژیکی تیم رم تماس گرفته تا وضعیت او را جویا شود و او را به یووه بیاورد ولی به نظر میرسد ناینگولان علاقه ای به حضور در یوونتوس ندارد.

بر اساس اعلام رسمی رسانه های کشور ایتالیا، ماروتا مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس رسما پیشنهاد تیم های امپولی ، آرسنال ، جنوا و سامپدوریا را برای دنیله روگانی مدافع ۲۱ ساله یوونتوس رد کرد و قرار بر این است که روگانی فصل آینده به بازیکنان یوونتوس اضافه شود.

فرناندو یورنته در لیست خروجی های باشگاه قرار گرفته و خیلی بعید به نظر می رسد که الگری علاقه ای به حفظ وی داشته باشد.رسانه های ایتالیایی بر این باور هستند که یورنته به زودی از یووه خارج خواهد شد و او یکی از اولین خروجی های باشگاه تورینی در تابستان می باشد.

طبق شایعات روزنامه های انگلیسی روبین فن پرسی خبر رفتن به سری آ را رد کرده و گفته که به دنبال تثبیت جایگاه خود در ترکیب فصل آینده لوئیس فن خال خواهد بود.

برچسب‌ها: یوونتوس نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

426 بانوی پیرمارلیک1394/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi