خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

حسین قریب مدیرعامل استقلال می شود؟

حسین قریب مدیرعامل استقلال می شود؟
حسین قریب مدیرعامل استقلال می شود. این شایعه ای است که پس از حضور قریب در سفر نظری جویباری به نجف شنیده می شود.معاون ورزشی استقلال به همراه ، رییس کانون هواداران این تیم و البته محمودفکری مربی سابق استقلال دیروز در نجف با کرار جاسم دیدار کردند.

دیداری که بیش از همه چیز سبب انتشار شایعه ای در مورد بازگشت حسین قریب به استقلال شده است. مدیرعامل سابق استقلال که در سال های اخیر حاضر نشده به این پست برگردد. شرایط امروز تیم ابی پوش اما بیش از پیش امکان بازگشت قریب را فراهم می کند. آبی ها در واگذاری بدون خواهان حضور دارند و به نظر می رسد که یک مشتری خصوصی امکان خرید باشگاه را داشته باشد مضاف بر اینکه دولت موظف شده به صورت مستقیم در ورزش حرفه ای هزینه نکند و همین مساله راه را برای شرکت های خصوصی بازمی کند که جلو بیایند.

چندی پیش شایعه ای شنیده شد مبنی براینکه قلعه نویی برنامه ای 3 ساله برای حضور در استقلال تدوین کرده است برنامه ای برای تجدید خاطرات و حالا به نظر می رسد که این دو شایعه بی ارتباط با یکدیگر نباشند. حسین قریب مدیربسیار خوشنامی است که می تواند به راحتی اهلیت را به دست بیاورد. او به مربیگری قلعه نویی اعتماد و اعتقاد دارد و همین برای یک همکاری 3 ساله دیگر کافی است . در این بین می ماند وزارت ورزش که حتما از چنین پیشنهادی استقبال خواهدکرد.

امیرقلعه نویی سرمربی استقلال می ماند؟ این سوال فقط در چند احتمال از 100 احتمال ممکن است که یکی از آنها بازگشت حسین قریب به مدیریت تیم آبی پوش است. مردی که برای اولین بار به قلعه نویی اعتماد کرد و تیمش را 3 سال در اختیار قلعه نویی گذاشت تا استعداد مربیگری شماره 8 سابق شکوفا شود.

دلیل دیدار اعضای استقلال با جاسم کرار در نجف مشخص نیست. شاید یک سفر زیارتی بوده برای هماهنگی های لازم اما دلیل غیبت امیرقلعه نویی احتمالا به خاطر حضور او در آمریکا است. سفری که هر سال در تایم تعطیلات انجام می شود. مهمترین نکته در مورد شرایط امروز استقلال این است که خبر تغییرات مدیریتی در وزارت ورزش هم پیچیده است و حتی افشارزاده پست آینده اش را هم تحویل گرفته به نظرمی رسد حسین قریب بسیار به استقلال نزدیک است.

برچسب‌ها: باشگاه استقلال فوتبال ایران فوتبال داخلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 2

403 استقلال .1394/03/15

به انتخاب خودم: ما هم شنیدیم کاشکی زودتر اس اس سر وسامون بگیره

15 خرداد (12:06)


رال مادرید جدید: این خبر واقعا درسته؟

15 خرداد (11:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi