خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,934

اعتراض شدید الحن بکام به فساد در فیفا

اعتراض شدید الحن بکام به فساد در فیفا
دیوید بکام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس در اظهار نظری در رابطه با افشای فسادهای فیفا که منجر به کناره‌گیری بلاتر از سمتش شد گفت: از این مجموعه فاسد متنفرم!

هافبک سابق تیم‌های منچستریونایتد و رئال‌مادرید که در جریان تلاش برای دریافت میزبانی کشورش برای جام‌جهانی ۲۰۱۸ نقش داشت، در بیانیه‌ای شدید‌ اللحن خواهان ایجاد تغییرات کلان و همه‌گیر در فیفا شد.

او در گفت‌و‌گو با اسکای اسپرت گفت: برخی از چیزهایی که در روزهای اخیر در رابطه با این ورزش محبوب که همه ما عاشقش هستیم منتشر شده است، به واقع بسیار دردناک است. فوتبال تنها متعلق به تعداد کمی از مدیران سطح بالا نیست، این ورزش متعلق به همه دوست‌دارن آن در سطح جهان است؛ آن‌ها را با قیاس میلیارد می‌توان شمارش کرد! من به این چند نفری که همه‌کاری که دل‌شان بخواهد می‌کنند، اعتقادی ندارم.

این هافبک سابق که اکنون ۴۱ ساله است در انتها گفت: الان زمان تغییر است؛‌امیدوارم رخداد‌های اخیر سرمشق شود و همگان از تغییرات کلان استقبال کنند.

برچسب‌ها: دیوید بکام فیفا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 1

1,148 شمال لندن.1394/03/14

منچستر رفسنجان: شایان کروبی هافبک گلزن-شوت زن و کلاملا مناسب برای تاکتیک شوت از راه دور

15 خرداد (18:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi