خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,265

صحبت های حاج صفی

صحبت های حاج صفی
اين روزها حال و هواي لژيونر شدن را در سر دارد. حالا كه قراردادش با سپاهان به پايان رسيده شايد بتواند با خيال راحت‌تري به لژيونر شدن فكر كند. رعايت قانون 75درصد بازي‌هاي ملي احسان حاج‌صفي را به حضور در ليگ انگليس نزديك كرده است. حاج‌صفي بعد از پايان دومين ميني‌كمپ تيم‌ملي در فرودگاه مهرآباد در حالي كه منتظر كارت پرواز بود گپ و گفتي با روزنامه گل داشت.
ميني‌كمپ چطور بود؟ از شرايط تيم‌ملي براي‌مان بگوييد؟
اردوي بدي نبود. شرايط خوب پيش رفت. ميني‌كمپ دوم را هم انجام داديم و حالا منتظريم تا يك اردوي ديگر كه ليست نهايي اعلام مي‌شود برگزار كنيم.

قرار بود كه اردوهاي شما در تركيه برگزار شود اما باز هم اين اتفاق نيفتاد تا كي‌روش شاكي شود.
كي‌روش ديگر به اين شرايط عادت كرده. حيف شد اردوي تركيه برگزار نشد. چنين اردوهايي در پيشرفت و هماهنگي تيم‌ملي تاثيرگذار است. اميدواريم بتوانيم در همين اردوهاي تهران هم كارمان را خوب انجام دهيم.

در مورد كي‌روش مي‌گويند اگر به جاي به حاشيه بردنش از او استفاده كنيم كارايي‌اش بيشتر مي‌شود. اين بحث را قبول داريد؟
من هم با نظر شما موافقم. كي‌روش سرمربي تيم‌ملي است و به جاي حمايت متاسفانه برخي‌ها از او انتقاد مي‌كنند. به نظر من حالا كه او سرمربي تيم‌ملي است بايد همه به او كمك كنند.

چقدر به صعود تيم‌ملي به جام‌جهاني روسيه اميدواريد؟
خيلي اميدوارم و تصور مي‌كنم با كي‌روش يك جام‌جهاني ديگر را هم تجربه كنيم.

بعد از بازي‌هاي خوبي كه در جام‌جهاني و در جام ملت‌ها داشتيد خيلي‌ها گفتند حاج‌صفي تنها استعداد داخلي ايران است كه مي‌تواند لژيونر شود، هنوز هم به قضيه لژيونر شدن فكر مي‌كنيد؟
خب شرايط جام‌جهاني و جام ملت‌ها خوب بود. ولي قسمت نشد لژيونر شوم. تا يك جاهايي هم پيش رفتيم اما شرايط مهيا نبود. امسال هم سعي مي‌كنم لژيونر شوم. بايد صبر كرد ديد خدا چه مي‌خواهد.

و اگر به اروپا لژيونر نشويد به دنبال حضور در كشورهاي عربي هستيد؟
يك زماني گفته بودم به كشورهاي عربي نمي‌روم اما اگر لژيونر نشوم به كشورهاي عربي هم فكر مي‌كنم.
احسان حاج‌صفي خيلي اهل مصاحبه و حاشيه نيست...
يا علي (تعجب) چه بگويم وا...، ما هم مثل شما مي‌شنويم. در مورد خودم بايد بگويم من زياد اهل مصاحبه و جلوي دوربين بودن نيستم. هميشه سعي مي‌كنم جلوي دوربين نباشم تا بتوانم بيشتر به فوتبالم بپردازم و بهتر فوتبال بازي كنم.

يعني واقعا دوست نداريد عكس‌تان هر روز روي جلد روزنامه‌ها باشد؟
شايد برخي‌ها دوست داشته باشند، اما من از اول فوتبالم هم دوست نداشتم كه زياد در حاشيه باشم. اينطوري بهتر فوتبال بازي مي‌كنم. با مصاحبه نكردن اتفاق خاصي براي كسي به وجود نمي‌آيد.

براي همين است كه پيشنهاد پرسپوليس و استقلال را قبول نمي‌كنيد؟
از پرسپوليس و استقلال پيشنهاد داشته‌ام اما به خاطر اينكه از حاشيه دور باشم اين پيشنهادها را رد كردم. بلكه هر كسي مي‌تواند در پرسپوليس و استقلال باشد و با حاشيه‌ها هم بجنگد. چند تا از بازيكنان پرسپوليس و استقلال را مي‌شناسم كه در اين دو تيم بازي مي‌كنند و حاشيه هم ندارند. اين موضوع برمي‌گردد به خود بازيكن. وارد شدن به حاشيه به بازيكن لطمه مي‌زند. من از پرسپوليس و استقلال پيشنهاد داشته‌ام اما ترجيح دادم در سپاهان باشم.

قراردادت با سپاهان تمام شده، دوست داريد تجربه‌ جديدي را در ليگ ايران داشته باشيد؟
قراردادم با سپاهان تمام شده اما اگر بخواهند و مشكلي نباشد دوست دارم در سپاهان باشم، كجا بهتر از سپاهان.

اگر از پرسپوليس و استقلال پيشنهاد بيايد چطور؟
در اين مدت كه پيشنهادي نيامده. چرا كه خودشان هم مي‌دانند آنقدر مشكل دارند كه اگر هم پيشنهاد بدهند من آنجا نمي‌روم. براي همين دنبال من نيامدند.

اين روزها يكي از استعدادهاي فوتبال ما به نام پيام صادقيان در حال نابود شدن است. در اين باره چه نظري داريد؟
من در مورد چيزهايي كه درباره پيام مي‌گويند اطلاعات كافي ندارم و آن زندگي شخصي خودش است و من نمي‌توانم در آن ورود كنم. اما مي‌دانم كه پيام بازيكن خيلي خوبي است و اگر قدر خودش را بداند در آينده بهترين بازيكن ايران مي‌شود و به راحتي مي‌تواند لژيونر شود. من راست و دروغ مسايلي كه درباره پيام مي‌گويند را نمي‌دانم. اما فكر نمي‌كنم اينطوري هم كه مي‌گويند باشد. اميدوارم پيام به فوتبال ما برگردد.

فكر مي‌كرديد سپاهان روز آخر آنگونه قهرمان شود؟
راستش را بخواهيد فكرش 50-50 بود. در آن 6 بازي ما فوق‌العاده بوديم و بازي به بازي مي‌برديم و نگاه مي‌كرديم به ديگر حريفان‌مان. خواست خدا بود كه قهرمان شويم. آن هم در 10دقيقه پاياني.

قهرماني به شخصيت سپاهان مي‌آمد
بازي تراكتور با نفت را نمي‌دانيم چجوري پيش رفت اما آنها هم در بعضي‌ از بازي‌ها شايد حق‌شان نبود كه برنده شوند. همين نفت تهران خيلي از بازي‌هايش را در دقايق پاياني مساوي يا برنده شد. قهرماني به شخصيت سپاهان مي‌آمد و براي همين چيز عجيبي رخ نداد.

تمام تحولات سپاهان در 6 بازي آخر به آن شكست برابر صبا برمي‌گردد. درباره آن روز صحبتي داريد؟
شرايطي بود كه واقعا تصورش را هم نمي‌كرديم. بازي با صبا اصلا خوب نبوديم. بهتر بگويم آن سپاهان هميشگي و واقعي نبوديم. اما با پيروزي برابر تراكتور شديم سپاهاني كه بايد قهرمان مي‌شد.

مثل اينكه فركي عادت كرده هر سال قهرمان شود.
(خنده) حسين آقا دو سال است كه قهرمان مي‌شود و فكر مي‌كنم لياقتش را دارد. او يك مربي بزرگ و باشخصيت است. اميدوارم باشگاه با او توافق كند و امسال هم در سپاهان بماند. امسال تيم خوبي داريم و اگر چند بازيكن ديگر را هم اضافه كنيم، شرايط بهتر مي‌شود.

ميانگين سني تيم‌تان كمي بالاست. قبول داريد؟
ما تركيبي از بازيكنان جوان و باتجربه هستيم. اگر مسن بوديم اينگونه در كورس قهرماني باقي نمي‌مانديم. فكر مي‌كنم با گرفتن چند بازيكن سپاهان باز هم

برچسب‌ها: حاج صفی لژیونر سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

475 سپاهان ماشاده1394/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi